تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزرای خارجه ایران و فرانسه با یکدیگر دیدار کردند

وزرای خارجه ایران و فرانسه با یکدیگر دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به نقش و تلاش فرانسه در جریان مذاکرات هسته ای اظهار داشت: فرانسه در دستیبابی و اجرای موفق برجام سهم مهمی داشت.‌ ایشان با اشاره به گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر اجرای برجام از سوی جمهوری اسلامی ایران، اجرای آن را به نفع تمامی کشورها ارزیابی کرد.

 ظریف همچنین اظهار داشت: ایران بدنبال توسعه روابط با فرانسه بویژه در زمینه اقتصادی بوده و ظرفیت های لازم بویژه در عرصه تولید و اشتغال بین دو کشور، از جمله صادرات به کشورهای ثالث وجود دارد. ایشان همچنین خواستار فعالتر شدن بانکهای فرانسه در عرصه همکاریهای مختلف مالی با کشورمان و رفع برخی از محدودیت های بانکی موجود شد.

وزیر امور خارجه فرانسه نیز در این دیدار ضمن اشاره به موضع آن کشور مبنی بر حمایت از برجام افزود: برای موفقیت این توافق از ابزارهای مختلف استفاده شده است.

در ادامه این دیدار در خصوص راههای تعمیق و گسترش روابط دو جانبه، مسائل منطقه ای مانند سوریه، عراق و تحولات خلیج فارس گفتگو و تبادل نظر به عمل آمد.

ظریف پس از اتمام دیدار با وزیر خارجه فرانسه، در ضیافت شام جمعی از متفکران و تحلیلگران بنام و سر مقاله نویسان و اصحاب رسانه و قلم فرانسه شرکت کرد.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزرای خارجه ایران و فرانسه با یکدیگر دیدار کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..