تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار معاون سیاسی سپاه به آمریکا: با احدی شوخی نداریم

کد خبر: ۵۵۷۶۰۶

۲۳۸۱  بازدید

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توان بالای نظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: این توان بالای نظامی ایران آمریکا را به‌پای میز مذاکره کشاند.

خبرگزاری تسنیم: سردار رسول سنائی راد بعدازظهر امروز در پنجمین یادواره شهدا 52 شهید شهرک‌های بهارستان، شهید همت، فجر، ذوالفقار، رجاء، آیت‌الله شهید بهشتی و هفتادودو یار انقلاب که در مسجد امام خمینی (ره) شهرک فجر شاهرود برگزار شد اظهار داشت: قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و توان بالای نظامی آمریکا را به‌پای میز مذاکره نشاند.
 
وی با اشاره به‌ضرورت افزایش توان موشکی و دفاعی کشور گفت: امروز برای مقابله با آمریکا و زورگویی ایران باید توان نظامی را بالاتر برد.
 
معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ماهیت اصلی انقلاب اسلامی ایران استکبارستیزی است خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچ‌گاه نمی‌تواند با استکبار سازش کند و امروز نیز با این مقاومت و استکبارستیزی توانستیم که آمریکا را به‌پای میز مذاکره بکشانیم.
 
سردار سنائی راد با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران و در رأس آن آمریکا از بدو پیروزی انقلابی قصد نابودی انقلاب و تخریب آن را داشتند خاطرنشان کرد: امروز نیز شیطان بزرگ از طرق گوناگون قصد دارد تا انقلاب اسلامی را تخریب کند.
 
وی با بیان اینکه ترور، تحریم برخی از روش‌های دشمنان برای تضعیف انقلاب اسلامی ایران است خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی خون‌های زیادی برای زنده نگه‌داشتن آرمان‌های انقلاب ریخته شده است و دشمن باید بداند این خون‌ها است که انقلاب را هرروز قوی‌تر کرده و ریشه آن را مستحکم می‌کند.
 
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وضع تحریم‌های مختلف آمریکا علیه ملت بزرگ ایران گفت: امریکا از طریق اعمال این تحریم‌ها قصد دارد جلوی پیشرفت ایران را بگیرد اما باید بداند که این تحریم‌ها علیه ملت ایران کارساز نیست.
 
سردار سنائی راد با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان علیه انقلاب به جریان نفوذ اشاره کرد و گفت: دشمن امروز از طریق نفوذ در طبقات مختلف و ازجمله در بین مردم، نخبگان و مسئولان قصد دارد نقشه‌های خود را عملی کند که باید مواظب این جریان بود.
 
وی با بیان اینکه باید هوشیار بود و اجازه نفوذ دشمن را نداد خاطرنشان کرد: دشمن از طریق تغییر باور قصد نفوذ در بین توده مردم را دارد و باید با هشیاری این توطئه را خنثی کرد و اجازه نداد دشمن اهداف خود را عملی کند.
 
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر ایران و پس از آن شلیک موشک‌های ایران به قلب داعش گفت: ایران با این اقدام خود به دشمنان و آمریکا نشان داد که بر سر مصالح ملی با احدی شوخی ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار معاون سیاسی سپاه به آمریکا: با احدی شوخی نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..