تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان عصر تک محوری در باشگاه استقلال

کد خبر: ۵۵۷۶۰۳

۳۳۵۳  بازدید

خبرگزاری مهر: معرفی هیات مدیره استقلال نشان می‌دهد که می توان روی برنامه‌دار بودن باشگاه برای سازه‌های عمرانی و ایده‌های اقتصادی حساب کرد چرا که تصمیم‌های تک نفره تمام می شود.

 با معرفی اعضای هیات مدیره استقلال می توان تحلیل ها و برداشت های مختلفی برای آینده این باشگاه متصور شد. اگرچه این انتخاب ها دیر انجام شد و استقلال نقل و انتقالات را سپری کرد و به این ترتیب اعضای هیات مدیره در ترسیم شکل و شمایل سال آینده این تیم نقشی نخواهند داشت اما باید گفت همین حالا هم این معرفی برای استقلال می تواند مفید باشد. حسین قریب، جواد قراب، عباس ملکی، سیدرضا افتخاری و حسن زمانی ترکیب پنج نفره هیات مدیره استقلال هستند.   

هیات مدیره مولف

استقلال در بدترین حالت حالا هیات مدیره ای دارد که احتمالا خنثی نیستند و دارای رای هستند و نظر. در واقع استقلال مسیری را می رود که دو سه سالی بود که نمی رفت و در آن مسیر هم افشارزاده و هم افتخاری با اختیار تام و مونولوگ جلو می رفتند اما با هیات مدیره جدید گمان آن می رود که این هیات مدیره تصمیم گیر باشد و مثل مدیران قبلی بی تصمیم نباشد.

در همین ابتدا از حرف قریب که احتمالا رئیس هیات مدیره استقلال خواهد شد می توان فهمید که قاعده بازی در استقلال عوض شده است. او می گوید تا اولین جلسه هیات مدیره باید صبر کرد تا تکلیف مدیر عامل مشخص شود. هر چند که گمانه زنی ها نشان از ابقای احتمالی افتخاری دارد اما با این حال این حرف موید آن است که هیات مدیره تصمیم می گیرد و دیگر در این باشگاه تاخت و تاز های یک نفره کمتر خواهد بود.

پایان عصر تک محوری

شاید مهمترین دلیل توقف رشد استقلال از سازه ها و عمران ها تا کسب جام همین روش مدیریت تک نفره بود که در این باشگاه طی سال های اخیر باب شده اما در هیات مدیره ای که قریب باشد، زمانی ماندگار شده باشد و مدیر اقتصادی هم به سیستم اضافه شده باشد می توان کمک حال بیشتری برای مدیر عامل ایجاد کرد وتصمیم ها را از روی شانه های مدیر عامل برداشت و خطالرسم هایی برای آینده ساخت.

برنامه های عمرانی و اقتصادی

در واقع عیب دیروز استقلال این بود که آینده در آن دیده نمی شد و همه چیز معطوف بود به تیم بزرگسالان استقلال و نتایج آن اما شاید از این به بعد این باشگاه بتواند برای سازه های عمرانی و پیشرفت های اقتصادی هم برنامه ریزی هایی داشته باشد.

هیات مدیره استقلال آخرین بار که تشکیل جلسه داد در تاریخ ۲۱ اسفندماه سال ۹۵ بود که خروجی خاصی هم نداشت اما هفته پیش رو و در روز دوشنبه شاید استارت جدیدی در این زمینه داشته باشیم.

نگرانی ها برای هیات مدیره

در میان همه اتفاق های خوبی که ممکن است از اینجا به بعد برای استقلال رخ بدهد نگرانی هم وجود دارد و آن این است که افتخاری، قریب و زمانی هر سه تاکنون نشان داده اند که صاحب ایدئولوژی هایی هستند و این علاوه بر اینکه می تواند به سود استقلال تمام شود می تواند نقطه خطر هم برای استقلال محسوب شود. به هر حال این هیات مدیره شاید مثل هیات مدیره های قبلی بی اثر و کم اثر نباشد و این موضوع می تواند اختلاف هایی را هم در استقلال ایجاد کند. در واقع حالا استقلال هیات مدیره ای دارد که تجربه باشگاه داری دارد و حرف هایش بی پشتوانه نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان عصر تک محوری در باشگاه استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..