تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شش راه ساده حفاظت اطلاعات در رایانه های شخصی +اینفوگرافی

۶ راه ساده حفاظت اطلاعات در رایانه های شخصی +اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش روزافزون دنیای وب و تکنولوژی در جهان کاربران فضای مجازی بیش از پیش در معرض خطر قرار خواهند گرفت. هکرها با کد نویسی می‌توانند اطلاعات شخصی کاربران را به سرقت ببرند و از آنها برای کلاهبرداری های سایبری استفاده کنند. در جهان امروز تنها اطلاعات شخصی کاربران نیست که مورد حمله هکری قرار می‌گیرد بلکه سایت‌ها و مراکز مهم دولتی نیز در مقابل حمله هکری دور از آسیب نخواهند ماند.

امنیت در فضای مجازی

پلیس فتا در کشورمان مسئولیت حفاظت از حملات سایبری و تخلفات فضای وب است که نقش موثری را در بالا بردن سطح امنیت فضای اینترنت برعهده دارد. کارشناسان پلیس فتا با انتشار اینفوگرافی زیر 6راه ساده برای حفاظت اطلاعات شخصی در رایانه های خانگی را برای کاربران معرفی کردند.

 ۶ راه ساده حفاظت اطلاعات در رایانه های شخصی +اینفوگرافی

انتهای پیام/

راه های ساده برای حفاظت اطلاعات در رایانه ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شش راه ساده حفاظت اطلاعات در رایانه های شخصی +اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..