تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وسترن دیجیتال فناوری NAND سه‌ بعدی ۹۶ لایه را معرفی کرد

شرکت وسترن دیجیتال از فناوری NAND سه‌بعدی ۹۶ لایه برای حافظه‌های ذخیره‌سازی، رونمایی کرد. به کمک این فناوری، می‌توان یک ترابایت داده را در یک تراشه جای داد.

مقاله‌های مرتبط:

به‌طور خلاصه، NAND سه‌بعدی (3D NAND) به روشی گفته می‌شود که در آن، ماژول‌های ذخیره‌سازی روی‌هم انباشت می‌شود تا بتوان در فضای کمتر، حافظه‌ی بیشتری را تعبیه کرد. در حال حاضر، در حافظه‌های ذخیره‌سازی از فناوری BiCS3 از نوع ۶۴ لایه استفاده می‌شود. افزایش لایه‌ها کمک می‌کند که بتوان ماژول‌ها را کوچک‌تر کرده و درعین‌حال، فضای بیشتری را در آن‌ها گنجاند. شرکت وسترن دیجیتال (Western Digital) قصد دارد، مدل‌های مختلفی را با حافظه‌های متفاوت به کمک این فناوری جدید، تولید کند. به‌علاوه، این فناوری جدید، هزینه‌ی تمام شده‌ی تولید قطعات سخت‌افزاری را کاهش خواهد داد.

3D NAND

تولید انبوه این حافظه‌ها از اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز می‌شود؛ ولی سازوکار آن از امسال در اختیار تولیدکنندگان قطعات سخت‌افزاری قرار می‌گیرد. وسترن دیجیتال اعلام کرد که به همراه شریک تجاری خود یعنی توشیبا، بیشترین سهم را در بازار حافظه‌های NAND سه‌بعدی BiCS3 در سال ۲۰۱۷ میلادی خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وسترن دیجیتال فناوری NAND سه‌ بعدی ۹۶ لایه را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..