تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواب مظلومانه رزمندگان حشد الشعبی +عکس

خواب مظلومانه رزمندگان حشد الشعبی +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبر آزادی موصل رسما اعلام شد و شادی و سرور در بین مردم عراق و محور مقاومت به وجود آمد .

آزادسازی موصل موجب  میشود که آخرین شهر در دست داعش در عراق نیز به دست دولت این کشور بازگردد و این گروه شیطانی نفس های آخرش را در عراق بکشد.

اما در این میان در کنار ارتش ، نقش بسیج مردمی عراق به حکم مرجعیت یعنی لشگر حشد الشعبی  بسیار مهم بود ، که با همگرایی و وحدت همه جانبه برای رزم علیه داعش در کنار ارتش شانه به شانه جنگیدند تا امروز این کشور یک گام دیگر به آرامش بیشتر نزدیک شود.

با وجود این رشادت ها توسط رزمندگان حشد الشعبی اما قدرت های مداخله گر  غربی و دولت های افراطی منطقه ای همیشه علیه این گروه موضع گرفته و بعضا مواضع آنها را بمباران هم کرده اند.

اما این رزمندگان هیچ گاه لحظه ای عقب نکشیدند و به همین دلیل با وجود مظلومیت شدید ، موجب پیروزی های بزرگی شدند.

به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شده است که از خواب مظلومانه رزمندگان حشد الشعبی حکایت دارد لذا برای فرار از گرمای شدید به زیر ماشین ها برای اندکی استراحت پناه برده اند.

خواب مظلومانه رزمندگان حشد الشعبی +عکس 

انتهای پیام /

خواب رزمندگان حشدالشعبی زیر سایه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواب مظلومانه رزمندگان حشد الشعبی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..