تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهکار داعش برای جلوگیری از سقوط کامل موصل + عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موصل عراق لحظاتی پیش یه طور کامل از گروهک تکفیری داعش بازپس گرفته شد. اعضای این گروهک که برای ماندن در این شهر دست به هر کاری می‌زدند شب گذشته آخرین تلاش‌های ناکام‌شان را نیز انجام دادند. دو تن از عوامل انتحاری داعش با پوشیدن لباس پلیس فدرال عراق، به میان نیروهای پلیس رفته و قصد داشتند خود را منفجر کنند اما قبل از هر اقدامی شناسایی شده و به هلاکت رسیدند.

این گروهک در مدت حضور در موصل هر گونه اقدامی انجام دادند تا بقایای خود را حفظ کنند اما در نهایت مجبور به پذیرش شکست و خروج از این شهر شدند. تصویر زیر نمونه ای از تقلای بی‌حاصل تروریست‌های داعش را نشان می‌دهد.

راهکار داعش برای جلوگیری از سقوط کامل موصل + عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهکار داعش برای جلوگیری از سقوط کامل موصل + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..