تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ یک نوجوان در باشگاه ورزشی+فیلم

مرگ یک نوجوان در باشگاه ورزشیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تمام تمرین های ورزشی در باشگاه ها باید روی اصول استاندارد باشد و همچنین متناسب با توان جسمی بدن فرد، وگرنه می تواند به حادثه ای غم بار منتهی شود.

یک نوجوان هندی که تنها یک هفته از ثبت نام او در باشگاه ورزشی محل زندگی شان می گذشت، پس از اینکه یکی از دوستانش چند حرکت شنا رفت، او هم روی زمین دراز کشید و آماده شد که مانند دوست خود همان حرکات را اجرا کند.


ایست قلبی پس از چند حرکت ورزشی


مربی بالای سر این نوجوان ایستاده بود و نظاره گر همه چیز بود ، تنها پس از چند حرکت شنا که پسر هندی انجام داد احساس کرد که دیگر توان ادامه دادن را ندارد، از جای خود بلند شد و رفت تا به دیوار تکیه دهد، همین که در حال تکیه دادن به دیوار بود ناگهان تعادل خود را از دست داد و نقش زمین شد.


مربی به همراه نفراتی که در محل حضور داشتن به سمت او آمدند، یکی از نوجوانان هم بطری آب را آورد و چند قطره ای روی صورت او پاشید اما پسر هیچ واکنشی نسبت به اقدامات آنها نشان نمی داد زیرا در کمال ناباوری جان خود را بر اثر ایست قلبی از دست داده بود.

انتهای پیام/

حادثه تلخ برای نوجوان ورزشکار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ یک نوجوان در باشگاه ورزشی+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..