تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشفتگی رژیم صهیونیستی از تصویر امام خمینی (ره) +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در مرز لبنان با فلسطین اشغالی تصویری از امام خمینی (ره) نصب شده که توجه رسانه‌های رژیم صهیونیستی را به خود جلب کرده است. در این تصویر که پرچم حزب‌الله لبنان نیز در آن دیده می‌شود جمله‌ای به زبان عبری نوشته شده که شاید دلیل اصلی توجه رسانه‌ها به آن باشد. زیر تصویر امام راحل نوشته شده است "ما (داریم) می‌آییم".

روزنامه جروزالم پست نیز در صفحه توییتر خود این تصویر را به اشتراک گذاشته و همین جمله را نوشته است. حدود 2 سال پیش مقام معظم رهبری در بیانات‌شان جمله‌ای را خطاب به رژیم غاصب صهیونیستی گفتند که بسیار مورد توجه قرار گرفت. ایشان فرمودند "اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید". حالا با نصب این تصویر و جمله نوشته شده روی آن به نظر می‌رسد اسرائیلی‌ها آشفته شده باشند.

نصب تصویر امام خمینی (ره) در مرز فلسطین اشغالی

انتهای پیام/


تصویر امام خمینی در سرزمین های اشغالی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشفتگی رژیم صهیونیستی از تصویر امام خمینی (ره) +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..