تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز کثیف مرد گدا در خیابان های مشهد

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در چند روز گذشته سرقت‌های سریالی از خانه های مسکونی در بلوار امامت و محدوده بلوار سجاد مشهد به فوریت های پلیسی اعلام شد.
سرهنگ بوستانی رئیس پلیس Police مشهد گفت: با توجه به حساسیت موضوع دستورات پیگیری به سرکلانتری غرب مشهد صادر و تیمی از دایره آگاهی کلانتری سجاد وارد عمل شدند. 
این مقام انتظامی اضافه کرد: تحقیقات اولیه در رابطه با سرقت Stealing از خانه های مسکونی نشان می‌داد فردی گدا نما که صورت خود را با ماسک پوشانده بود به خانه های مسکونی مراجعه و با به صدا درآوردن زنگ این خانه ها در صورت اطمینان از خالی بودن خانه های مسکونی اقدام به سرقت می‌کرد.
وی اظهار کرد: پلیس با سرنخ هایی که از طریق تصاویر ضبط شده دوربین های کنترلی آیفون های تصویری به دست آورد توانست با همکاری آگاهانه مالک یک آپارتمان مسکونی متهم پرونده را در حال ارتکاب سرقت دستگیر کند.
بوستانی در پایان بیان کرد: متهم ۳۴ ساله که به مواد مخدر Drugs اعتیاد دارد و چند روز قبل نیز طبقه دوم این مجتمع مسکونی را سرقت کرده بود در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت در پیش رو ندید و تاکنون به ۱۰ فقره سرقت از منازل مسکونی در پوشش شرکت های خیابانی اعتراف کرده است.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز کثیف مرد گدا در خیابان های مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..