تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرچم و نمادهای ایرانی در مرز لبنان و اسراییل +عکس

وب سایت روزنامه جروزالم پست اسراییل از نصب پرچم و بنر بزرگی با تصویر بنیانگذار جمهوری اسلامی در مرز لبنان و اسراییل خبر داده است.

به گزارش روزنامه اسراییلی با اشاره به نصب پرچم ایران در مرز لبنان با اسراییل نوشت: این پرچم روی یک بنر بزرگ متعلق به جنبش امل در فاصله چند متری نوار مرزی شمال اسراییل در خاک لبنان نصب شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، همچنین بر اساس این گزارش یک بنر بزرگ از تصویر آیت الله (امام) خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نیز در منطقه مرزی بین لبنان و اسراییل نصب شده است.

زیر این بنر به زبان های عربی و عبری جمله " ما می آییم " نوشته شده و بالای آن پرچم های حزب الله نصب شده است.

روزنامه جروزالم پست اسراییل نصب نمادهای ایران و حزب الله لبنان در فاصله چند متری داخل مرز لبنان را به عنوان نشانه ای از نفوذ رو به گسترش ایران در منطقه دانسته است.

به نوشته این روزنامه بنر منقش به تصویر بنیانگذار جمهوری اسلامی و عبارت ما می آییم درست در جایی نصب شده که محل کشته شدن 10 سرباز اسراییلی در سال 1985 و در یک حمله انتحاری از سوی حزب الله بوده است.

گفتنی است اخیرا نصب یک روزشمار معکوس از پایان اسراییل در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران نیز واکنش هایی را در میان مقامات رژیم اسراییل در پی داشته که از جمله آنها بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل 3 روز پیش با توییت کردن تصویر روزشمار معکوس نابودی اسراییل، با ناراحتی و لحن عصبانی توییت کرده بود: اسراییل خیلی پیش از استقرار جمهوری اسلامی در ایران بوده و خیلی پس از آن نیز به حیات خود ادامه خواهد داد.

پرچم ایرانی در مرز لبنان

پرچم ایرانی در مرز لبنان

پرچم ایرانی در مرز لبنان

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرچم و نمادهای ایرانی در مرز لبنان و اسراییل +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..