تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت فروش سبزی خوردن خانگی در غذا فروشی‌ها

مسئول بهداشت و محیط شبکه بهداشت شمیرانات گفت: فروش سبزی خوردن و سالاد‌های بسته بندی شده توسط کارکنان غذافروشی‌ها ممنوع است.

سعید جعفری  گفت: نظارت بر بهداشت محیط و کار فست فودی ها، رستوران ها، قنادی‌ها و آبمیوه فروشی‌ها و اماکانی که مواد غذایی حساس را به فروش می‌رسانند مهم است و این نظارت‌ها حداکثر ماهی یک الی دو بار انجام می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، وی افزود: کلیه مواد غذایی ارائه شده در مغازه‌های غذا فروشی باید دارای فاکتور خرید از اماکن معتبر وتحت نظارت وزارت بهداشت بوده و آرم استاندارد و تاریخ انقضا بر بسته بندی‌های محصولات درج شده است.

مسئو ل. بهداشت و محیط شبکه بهداشت شمیرانات خاطر نشان کرد: سبزی خوردن و سالادهای موجود در منوی غذافروشی‌ها باید به صورت مکانیزه و کارخانه‌ای بسته بندی شده باشد. این در حالی است که در برخی مغازه‌های این محصولا به شکل خانگی تهیه شده و اعتباری در رعایت اصولی بهداشت در هنگام تهیه، وجود ندارد.

وی عنوان کرد: زیتون پرورده، ترشیجات،کشک و ماست‌های مصرفی در آش فروشی‌ها و رستوران ها، باید پاستوریزه و دارای بسته بندی‌های بهداشتی باشد. این در حالی است که در بسیاری از رستوران‌ها از ماست و زیتون‌های فله‌ای استفاده شده و بسته بندی‌ها توسط کارگران انجام می‌شود.

افشار تأکید کرد: وظیفه نظارت بر وضعیت محصولات خوراکی غذا فروشی ها بر عهده بهداشت محیط و کار وزارت بهداشت است که در صورت رویت محصولات بدون تاریخ با بسته بندی‌های نامعتبر در غذا فروشی ها، با افراد خاطی برخورد قانونی شده و محصولات معدوم می‌شود.

وی در خصوص جعبه‌های مصرفی در پیتزا فروشی‌های فست فودی‌ها گفت: داخل جعبه‌های پیتزا باید آرم‌های وزارت بهداشت، استاندارد و تأیید مسولان فنی شرکت‌های جعبه سازی، درج شده باشد تا از بهداشت جعبه‌ها اطمینان حاصل شود.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت فروش سبزی خوردن خانگی در غذا فروشی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..