تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز تولید مجموعه مستند «#آتش_به_اختیار»

سرویس فرهنگی بی‌باک: به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون آتش به اختیار و تفسیر آن به «کار فرهنگیِ خودجوش و تمیز»، تولید مجموعه مستند 110 قسمتی « #آتش_به_اختیار » به تهیه کنندگی مهدی صاحبی در دستور کار قرار گرفت.

صاحبی در این زمینه به خبرنگار ما گفت: بعد از تولید چندین مجموعه مستند تلویزیونی و حدود 100 قسمت مستند پیرامون سبک زندگی که از شبکه‌ سه سیما و دیگر شبکه‌های سیما پخش  گردید، از حدود دو سال پیش عزم‌مان را جزم کردیم تا مجموعه‌ای پیرامون فرهنگ و معرفی نخبگان و مجموعه‌های نمونه فرهنگی و خودجوشِ مردمی تولید کنیم.

وی افزود: در همین راستا ایده و طرح این مجموعه برنامه در طرح و برنامه سیما تصویب شد و تحقیقات و پژوهش‌های لازم در این زمینه صورت گرفت اما تولید آن به دلایل متعدد تا امروز به تاخیر افتاد.

این تهیه کننده و کارگردان تلویزیونی اظهار داشت: به دنبال فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری پیرامون «آتش به اختیار» و تفسیر آن به «کار فرهنگیِ خودجوش و تمیز» بار دیگر با همکاران‌مان به این جمع بندی رسیدیم که این مجموعه مستند را که تمامی مراحل پیش تولید آنرا از دو سال پیش انجام داده‌ایم، در قالب 110 قسمت برای پخش در یکی از شبکه‌های رسانه ملی آماده کنیم.

صاحبی افزود: هدف از تولید این مجموعه مستند، معرفی نخبگان و مجموهه‌های فرهنگی نمونه و خودجوشِ مردمی کشور است تا علاوه بر تجلیل از اقدامات و خلاقیت‌های نوین فرهنگی آنان، به نوعی در این زمینه الگوسازی و آموزش‌های لازم به دیگر دغدغه‌داران امر فرهنگ صورت گیرد و شاهد تکثیر چنین مجموعه‌ها و اقدامات تمیز و درست فرهنگی در سراسر کشور باشیم.

وی افزود: متاسفانه شاهدیم که برخی از دوستان دغدغه‌مند در اولویت سنجی و کار دقیق فرهنگی دچار مشکل مشکل هستند و اقدامات نادرست خود را به نام فعالیت فرهنگی و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری عنوان می‌کنند که در حقیقت جز مدیون کردن جریان انقلابی کشور کاری از پیش نمی‌برند از همین رو در این مجموعه سعی بر آن است تا کارهای صحیح، تاثیرگذار و خودجوش فرهنگی را با اهداف مذکور به تصویر بکشیم.

صاحبی در پایان اظهار داشت: اگرچه نام قبلی این مجموعه نیز برگرفته از یکی فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون فرهنگ بود اما با توافق و نظر دوستان، قرار بر این شد که با توجه به تعبیر جالب اخیر معظم له نام این مجموعه نیز به «#آتش_به_اختیار» تغییر کند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز تولید مجموعه مستند «#آتش_به_اختیار»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..