تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه شریف به زودی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ دانشگاه صنعتی شریف با هدف معرفی و شناساندن ایده‌های بکر و خلاق برای ایجاد کسب‌وکارهای نوین و ایجاد اشتغال، رویداد‌هایی با عنوان جشنواره فناوری اطلاعات (IT Weekend) به صورت سالیانه برگزار می‌کند.

نخستین دوره این رویداد در دی ماه سال گذشته با حضور سخنرانان برجسته و علاقه‌مندان به این رویداد در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

در همین راستا دومین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف IT Weekend2 در 22 تیر ماه سال جاری در محل این دانشگاه و با تمرکز روی ایجاد کسب‌وکارهای نوین در حوزه فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

در این رویداد، افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات خود را در قالب سخنرانیهای کوتاه با مخاطبان به اشتراک می‌گذارند؛ از اهداف اصلی رویداد می‌توان به ایجاد محیطی برای گردهمایی، گفت‌وگو و هم‌‌افزایی نوآوران، نخبگان، صاحبان ایده و علاقه‌مندان به رویکردها و نگرشهای نو در زمینه کارآفرینی و همچنین شناسایی آنها برای سرمایه‌گذاری مادی و حتی معنوی توسط نهادها و سازمانهای مختلف و در جهت پیشبرد اهداف کشور اشاره کرد.

این رویداد که مورد حمایت مرکز شتابدهی نوآوری است، با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران، معاونت علمی ریاست جمهوری و مرکز تحقیقات مخابرات ایران برگزار می‌شود.

معرفی کسب‌وکارهای نوین در حوزه فناوری اطلاعات و ایجاد اشتغال، روایت ایده‌ها برای تقویت انگیزه، خودباوری، اعتماد به‌نفس و الهام‌بخشی به جامعه، ایجاد بستر ارتباط، تبادل نظر و گفت‌وگو میان نوآوران در ایران و سایر نقاط جهان، ایجاد بستری برای آفرینش و پرورش ایده‌های نو و بکر با برنامه‌های گوناگون و افزایش ارتباط ایرانیان خارج از کشور با سرزمین مادری از جمله مهمترین اهداف IT weekend است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه شریف به زودی برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..