تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پش بینی تولید ۶۰۰۰ تنی گیلاس در باغات نوشهر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حسن پورمقدم مدیر جهاد کشاورزی نوشهر با اشاره به مناسب بودن شرایط آب و هوایی برای تولید بیشتر گیلاس در سطح اراضی بخش کجور شهرستان نوشهر گفت: با توجه به تامین نیاز سرمایی مناسب برای شکوفه دهی در زمستان و دمای مناسب و مطلوب در هنگام شکوفایی گل در بخش کجور، درختان گیلاس تولید خوبی داشته و میزان تولید نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه روستای ناصرآباد بخش کجور بیشترین سطح زیرکشت گیلاس را در این شهرستان داراست، افزود: جهاد کشاورزی در این روستا به تناوب و طی چند سال با احداث کانال آب کشاورزی مناسب، انگیزه کشاورزان و باغداران را برای کشت درختان سیاه ریشه به ویژه در اراضی شیبدار افزایش داده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر گفت: درحال حاضر ۶۰۰ هکتار از اراضی بخش کجور درخت گیلاس کشت شد که ۴۰۰ هکتار آن قابل برداشت است.
پورمقدم با اشاره به میانگین برداشت ۱۶ تن گیلاس در هر هکتار، افزود: پیش بینی می‌شود امسال ۶ هزار و ۴۰۰ تن محصول از باغات این منطقه برداشت شود.
انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پش بینی تولید ۶۰۰۰ تنی گیلاس در باغات نوشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..