تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسینی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بيست و سومين دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور از روز شنبه (3 تیرماه) در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و تا روز جمعه (9 تیرماه) ادامه دارد. امروز (پنج شنبه) و در ششمین روز این مسابقات، رقابت‌های مرحله مقدماتی اوزان 57- کیلوگرم گروه زنان و 63- کیلوگرم گروه مردان برگزار می‌شود.

میرهاشم حسینی نماینده وزن 63- کیلوگرم در نخستین مبارزه خود به مصاف «عمر حجامی» از مراکش رفت و با نتیجه 25 بر 5 به پیروزی رسید.

هوگوپوش کشورمان در دومین پیکار خود به مصاف آلجاندرو چانگ از آمریکا رفت و با نتیجه 21 بر 10 به یروزی رسید.این در حالی بود که حسینی در راند دوم از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شد.

نماینده وزن منفی 63 کیلوگرم ایران در مبارزه سوم مقابل هاکان رسبر نماینده ترکیه بر روی شیاپ چانگ رفت و مقتدرانه با نتیجه 20 بر 6 شکست داد.

حسینی در مبارزه چهارم به مصاف چیا هسین هو نماینده کشور چین تایه رفت و با نتیجه 21 بر 7 به پیروزی رسد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد تا مدال برنز خود را قطعی کند.

نماینده کشورمان در ادامه مسابقات فردا برابر حریفی از جمهوری آذربایجان قرار می گیرد تا با پیروزی به فینال مسابقات راه پیدا کند.

گفتنی است؛ ملی‌پوشان در بخش زنان با هدایت مهرو کمرانی (سرمربی) و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی (مربی) در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسینی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..