تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش تعداد فروشگاه‌های به نشر

افزایش تعداد فروشگاه‌های به نشربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،حسین سعیدی؛ مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت:توسعه و ایجاد مراکز کتاب و محصولات فرهنگی در شهر‌ها و استان‌های مختلف در پُر کردن این خلأ و گسترش فرهنگ مطالعه تأثیرگذار است.


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به‌نشر در مجموع ۱۵ فروشگاه در سطح کشور دارد، گفت: از این تعداد، ۱۱ فروشگاه در مشهد واقع شده است و در شهر‌های تهران، گرگان، نیشابور و درگز نیز یک مرکز نمایندگی فروش به‎نشر وجود دارد.


مدیرعامل به نشر با بیان اینکه تلاش می‌شود تعداد نمایندگی‌های فروش این انتشارات تا پایان سال جاری به یکصد فروشگاه در سطح کشور برسد، افزود: این مرکز به عنوان بزرگترین ناشر شرق کشور تلاش دارد تا در تمام استان‌های کشور نمایندگی فروش خود را مستقر کند که در فاز نخست این طرح توسعه که همزمان با ایام دهه کرامت رضوی اجرا خواهد شد، تعداد هشت فروشگاه به نمایندگی‌های به‌نشر در هشت مرکز استان اضافه می‌شود و تعداد فروشگاه‌های این انتشارات از ۱۵ به ۲۳ فروشگاه افزایش خواهد یافت.


سعیدی در ادامه شهر‌های اصفهان، شیراز، ساری، اهواز، اراک، قزوین، بجنورد، بیرجند، تربت حیدریه و قوچان را به عنوان گزینه‌های در حال بررسی برشمرد که به احتمال زیاد فاز نخست طرح توسعه فروشگاه‌های به‎نشر در آن‌ها اجرا می‌شود.


وی گفت: عموم علاقه‎مندان برای مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.


انتهای پیام// ز.‌ی

توسعه و ایجاد فروشگاه‌های جدید کتاب در مراکز استان‌ها و شهر‌های بزرگ کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش تعداد فروشگاه‌های به نشر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..