تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث مراکز علمیه در حاشیه شهر عاملی بر تغییر فضای فرهنگی

احداث مراکز علمیه در حاشیه شهر عاملی بر تغییر فضای فرهنگیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،آیت‌الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهددر آیین آغاز عملیات اجرایی مسجد، کتابخانه و مدرسه علمیه امام صادق (ع) با اشاره به کلمه طیبه در قرآن کریم گفت: طیبه به معنای ایجاد نهاد و جریان بزرگ برای همه زمان‌ها است.


وی افزود: کلمه طیبه به معنای یک نهاد بزرگ است و ملاک طیبه بودن آن نهاد، ثمره داشتن آن در همه زمان‌ها و شرایط مختلف است و لازمه اینکه نهاد عظیم این است که انسان‌ها به وجود آمده از آن به درد اسلام برسند و این مدرسه علمیه نیز در همین راستا کانون انسان‌سازی خواهد بود.


امام جمعه مشهد گفت: برای ساخت و راه‌اندازی این مرکز نیز باید حداکثر سرعت لحاظ شود و به نظر من شروع کار با احداث مسجد آغاز شود و شهرداری مشهد نیز بر اساس ساخت نهضت مسجد سازی به این امر بر اساس نظر شورای اسلامی شهر کمک نماید.


نماینده  ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید بر احداث ۵ مرکز و حوزه علمیه در مناطق حاشیه شهر مشهد داشتند، افزود: احداث این حوزه‌های علمیه، فضای فرهنگی حاشیه شهر را با توجه به حضور روحانیون تغییر می‌دهد.


انتهای پیام// ز.‌ی

آغاز عملیات اجرایی مسجد، کتابخانه و مدرسه علمیه امام صادق (ع)در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث مراکز علمیه در حاشیه شهر عاملی بر تغییر فضای فرهنگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..