تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عروس خیانتکار به زودی محاکمه می‌شود

ساعت: 12:59 منتشر شده در مورخ: 1396/04/08 شناسه خبر: 1138294

زن جوانی که با همدستی مرد مورد علاقه‌اش، مادرشوهرش را درون چاه انداخته بود به زودی محاکمه می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نگاه آبیک، اسفندماه سال ۸۹، مأموران کلانتری آبیک از ناپدیدشدن زن میانسالی به نام کبری باخبر شدند.

پسر آن زن به مأموران گفت: مادرم هفته گذشته برای دید و بازدید به تهران رفته بود، اما دیگر بازنگشته است. او قرار بود به منزل یکی از برادرهایم که در تهران زندگی می‌کند، نیز سر بزند و شب‌ها را آنجا باشد، اما برادرم نیز از او بی‌خبر است.

با اعلام این مفقودی تحقیقات پلیس برای پیدا کردن این زن به جریان افتاد و آنها در بررسی‌ها و تحقیقات اولیه به عروس کبری که در تهران زندگی می‌کرد، مظنون شدند.

آن زن در بازجویی‌های اولیه هرگونه اتهامی را انکار کرد تا اینکه در تحقیقات بیشتر و ردیابی تلفن همراه او، مأموران دریافتند او با مرد غریبه‌ای ارتباط دارد. بعد از آن بود که زیبا به جرمش اقرار کرد و در توضیح به مأموران گفت: چندسالی بود ازدواج کرده بودم، اما در زندگی با شوهرم اختلافات زیادی داشتم. از او خواستم مرا طلاق بدهد، اما قبول نکرد و اصرار به ادامه زندگی داشت.

مدتی گذشت تا اینکه با مردی به نام ساسان آشنا شدم. قرار بود به من کمک کند تا از شوهرم طلاق بگیرم و با هم ازدواج کنیم.

این ارتباط به صورت پنهانی ادامه داشت و گاهی با هم بیرون می‌رفتیم تا اینکه مادر شوهرم برای دید و بازدید فامیل‌هایش به تهران آمد. او در ادامه گفت: مادرشوهرم به منزل اقوام می‌رفت و شب‌ها برای خوابیدن به خانه ما می‌آمد. در این مدت او به ارتباط من با ساسان مشکوک شده بود و از من سؤالات مختلفی می‌کرد تا اینکه سر موضوعی با هم درگیر شدیم.

او عصبانی شد و تهدید کرد همه چیز را به شوهرم می‌گوید. ترسیده بودم، چون اگر شوهرم بویی از ماجرا می‌برد، من را می‌کشت. بلافاصله با ساسان تماس گرفتم و همه چیز را برایش تعریف کردم.

مدتی از این ماجرا گذشت و مادرشوهرم به آبیک برگشت، اما هرازگاهی تماس می‌گرفت و با حرف‌هایش مرا آزار می‌داد. نگران تهدیدهای کبری بودم تا اینکه با ساسان نقشه قتل او را کشیدیم.

متهم در خصوص قتل گفت: چند ماه قبل با مادرشوهرم تماس گرفتم و به بهانه‌ای از او خواستم به تهران بیاید. طبق نقشه با ساسان قرار گذاشتم که او را سوار کنیم و به محل دور افتاده‌ای ببریم و داخل چاه بیندازیم.

به محض رسیدن او به تهران با همدستی ساسان طبق نقشه او را به قتل رساندیم.
بعد از توضیحات عروس خانواده، مأموران به آدرس محل مورد نظر رفتند و با کشف جسد و انتقال به پزشکی قانونی پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شد. از آنجایی که جسد کبری به حدی متلاشی شده بود که پزشکی قانونی نتوانست علت اصلی مرگ را تشخیص دهد، هر دو متهم به اتهام مباشرت در قتل عمد روانه زندان شدند.

این پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات و صدور کیفرخواست به یکی از شعبات دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و به‌زودی متهمان محاکمه خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عروس خیانتکار به زودی محاکمه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..