تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید بیش از ۱۸ هزار تن محصول زراعی از کشاورزان قزوینی

ساعت: 11:35 منتشر شده در مورخ: 1396/04/08 شناسه خبر: 1138230

رییس سازمان تعاون روستایی استان از خرید بیش از ۱۸ هزار تن محصول زراعی از کشاورزان قزوینی خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود محمودی در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: از آغاز فصل برداشت گندم تاکنون بیش از 8 هزار و 500 تن محصول از گندمکاران استان خریداری شده است.


وی گفت: امسال گندم معمولی باقیمت مصوب و تضمینی یک هزار و 300 تومان و گندم دروم با قیمت یک هزار و 330 تومان از کشاورزان خریداری می‌شود. 

رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین از خرید 3 هزار و 700 تن کلزا در استان خبرداد و ابراز کرد: دانه روغنی کلزا با نرخ مصوب دو هزار و ۷۸۳ تومان به ازای هر کیلوگرم از کشاورزان تحویل و خریداری می‌شود. 

وی با اشاره به خرید 6 هزار و 200 تن جو توسط مراکز خرید شبکه تعاون روستایی تصریح کرد: قیمت خرید تضمینی جو هر کیلو یک هزار و 30 تومان تعیین شده است. 

محمودی با تاکید بر رعایت استانداردها و دستورالعمل های خرید افزود: کشاورزان می‌توانند بدون هیچگونه معطلی و تاخیر محصول برداشت شده خود را به کلیه مراکز خرید تعاون روستایی تحویل دهند. 

وی اضافه کرد: مراکز خرید موظف هستند که به منظور رفاه حال تولیدکنندگان نسبت به تحویل و تخلیه گندم، جو و کلزا در اسرع وقت اقدام کنند. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید بیش از ۱۸ هزار تن محصول زراعی از کشاورزان قزوینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..