تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمین‌های شهرک صنعتی برق و آی تی تا پایان امسال آماده واگذاری می‌شوند

ساعت: 12:50 منتشر شده در مورخ: 1396/04/08 شناسه خبر: 1138320

معاون برنامه ریزی شهرکهای صنعتی استان زنجان:

معاون برنامه ریزی شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به وضعیت زمینهای شهرکهای صنعتی گفت: زمین‌های شهرک صنعتی برق و آی تی تا پایان امسال قابلیت واگذاری پیدا می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضان خان‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;با بیان اینکه واگذاری اراضی صنعتی، خدماتی و کارگاهی در شهرکهای صنعتی به صورت نقدی و اقساطی انجام می‌شود، اظهار کرد: نخستین مدرکی که ما برای واگذاری زمین نیاز داریم وجود جواز تاسیس از سازمان صنعت و معدن برای فعالیت در آن حرفه است.

وی با اشاره به اینکه در مجوز سازمان صنعت و معدن نوع تولید، میزان مساحت مورد نیاز برای اجرای طرح و انشعابات مورد نیاز مشخص می‌شود، عنوان کرد: ما براساس امکانات شهرکها و نواحی صنعتی از نظر زیست محیطی، ایمنی و بهداشت ارزیابی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

معاون برنامه ریزی شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: حوزه فنی در مورد زیرساختها و انشعابات نظر می‌دهد و در مورد زمین‌ها نیز متراژ مشخصی که ما بگوییم زمینها به فرض مثال 1000 متری هستند، نداریم و بر اساس جانمایی قطعات سرمایه‌گذار را راهنمایی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مشاوره‌های لازم توسط شرکت شهرکهای صنعتی به سرمایه‌گذاران داده می‌شود، خاطرنشان کرد: این مشاوره‌ها حتی قبل از صدور مجوز از طرف سازمان صنعت و معدن توسط شرکت انجام می‌شود.

خان‌محمدی بیان کرد: در برخی از شهرکها مبلغ زمین به صورت 30 درصد نقد و 70 درصد اقساطی و در برخی دیگر نیز تا 15 درصد نقد و 85 درصد اقساطی واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه به تناسب درخواست متقاضی اگر در نقدینگی مشکلی وجود داشته باشد شرکت شهرکهای صنعتی همراهی لازم را انجام می‌دهد، افزود: ممکن است واحدی درخواست پرداخت به صورت تمام نقد با ارائه تخفیف را داشته باشد که ما در این صورت محاسبات لازم را انجام داده و تخفیف را در نظر می‌گیریم.

معاون برنامه ریزی شهرکهای صنعتی استان زنجان اظهار داشت: در خصوص اراضی قابل واگذاری در حوزه شهر زنجان در شهرک صنعتی زنجان یک نزدیک 24 هکتار زمین قابل واگذاری داریم.

وی عنوان کرد: در شهرک صنعتی نوآوران نیز حدود 52 هکتار زمین قابل واگذاری وجود دارد و در شهرک صنعتی روی نیز زمین برای واگذاری داریم اما اجازه واگذاری زمین و توسعه وجود ندارد.

خان‌محمدی با بیان اینکه 76 هکتار در حوزه زنجان زمین آماده واگذاری وجود دارد، ابراز کرد: در شهرک صنعتی زنجان 3 یا همان کهناب تا 100 هکتار اقدام شده و اگر ارزیابی زیست محیطی به پایان برسد تا پایان امسال به مرحله واگذاری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در شهرک صنعتی برق و آی(زنجان 3) در مرحله نخست 60 هکتار واگذار خواهد شد، گفت: تا 60 هکتار واگذار شود 40 هکتار بعدی نیز آماده واگذاری خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمین‌های شهرک صنعتی برق و آی تی تا پایان امسال آماده واگذاری می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..