تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بمباران شیمیایی سردشت به علت مخالفت استکبار جهانی با مردمسالاری دینی بود

ساعت: 11:20 منتشر شده در مورخ: 1396/04/08 شناسه خبر: 1138083

استاندار آذربایجان غربی علت بمباران شیمیایی سردشت را مخالفت دولت های شرقی و غربی با مردمسالاری واقعی دینی در کشورمان بیان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بُلفَت، “قربانعلی سعادت” روز چهارشنبه در سی امین سالگرد بمباران شیمیایی سردشت که در مسجد جامع شهر برگزار شد، گفت: جمهوری اسلامی یک قرائت مترقی از اسلام است که توسط امام راحل (ره) بنیانگذاری شد و نوعی مردمسالاری دینی را گسترش داد اما چون با اصول دولت های شرق و غرب یکسان نبود صدام را علیه کشور ما تامین و تسلیح کردند.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در شرایط کنونی نیز آمریکا در صدد تحریک عربستان علیه کشور ما است، گفت: آنها در هر شرایطی نظام مردمسالاری دینی را تحمل نکرده و با همدستی صهیونیست ها و همراهی اعراب مسلمان در صدد تامین امنیت اسرائیل هستند تا جمهوری اسلامی را مهار و ساقط کنند.

وی همچنین بمباران شیمیایی سردشت را یک فاجعه انسانی توصیف کرد و افزود: کشورهایی که شعار حقوق بشر را سر می دهند و از برخی زوایای بسیار کوچک ایراد می گیرند آنها به فجایع بزرگتری همچون بمباران شیمیایی سردشت دست می زنند.

وی افزود: امیدواریم دولت جدید در سطح وزارات امور خارجه این فاجعه ضدبشری را بیشتر به جهانیان بشناساند و تعهدات بین المللی را در این زمینه اخذ کند.

وی احداث باند فرودگاه در شهر ربط را از درخواست های مطرح شده مردم این شهر دانست و گفت: با توجه به جنگل هایی که در منطقه وجود دارد و آفت جوانه خوار بلوط هم که بر آنها چیره شده احداث باند فرودگاه در این شهر مورد نیاز است تا محلول سمپاشی طراوت و زیبایی مجددی را به جنگل ها بدهد.

اداره کل منابع طبیعی استان هم درخواست آن را از تهران کرده است و هر چند زمین و اراده لازم برای این کار وجود دارد اما باید مطالعاتی از نظر ایمنی روی آن انجام شود.

تبدیل اردوگاه بزیله به اقامتگاه مسافرتی، احداث کمربندی سردشت با توجه به نبود ورودی و خروجی دوم شهر، کیله و رسمی شدن ان، احداث جاده سردشت به بوکان در سال ۹۷، گاز رسانی به حدود ۱۰۶ روستا طی سالجاری و آتی در شهرستان، مشکلات مساکن مهر، احداث مرکز جامع سلامت در شهرهای ربط میراباد و نلاس، تبدیل ربط به شهر از دیگر مطالب مطرح شده در این مراسم توسط استاندار آذربایجان غربی بود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بمباران شیمیایی سردشت به علت مخالفت استکبار جهانی با مردمسالاری دینی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..