تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه های مواصلاتی سردشت جاده مرگ هستند

ساعت: 11:19 منتشر شده در مورخ: 1396/04/08 شناسه خبر: 1138081

نماینده مردم سردشت پیرانشهر در مجلس در سی امین سالروز بمباران شیمیایی سردشت از جاده های مواصلاتی شهرستان به جاده های مرگ تعبیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بُلفَت، “رسول خضری” روز چهارشنبه در مراسم سی امین سالروز بمباران شیمیایی سردشت که در مسجد جامع شهر با حضور مقامات استانی و مسئولان محلی برگزار شد گفت: راه های مواصلاتی سردشت جاده مرگ هستند.

نماینده مردم سردشت پیرانشهر در مجلس افزود: با وجود جاذبه های گردشگری بی شماری که در شهرستان وجود دارد اما با داشتن این جاده ها چیزی عاید مردم نمی شود و امیدواریم به عنوان یکی از آرزوهای دیرینه این دیار پیگیری ها برای احداث جاده سردشت به بوکان به سمت عملیاتی و اجرایی سوق داده شوند.

وی با اشاره به افتتاح پروژه تصفیه خانه فاضلاب و آبگیری سد سردشت در هفته گذشته که با حضور وزیر نیرو انجام شد گفت: پروژه سد و نیروگاه سردشت در اشتغال و اقتصاد کشور بسیار تاثیر گذار و با اتمام آن و بکارگیری جوانان نخبه و جویای کار این شهرستان می توان مسئله اشتغال جوانان سردشت را حل کرد.

خضری در خصوص بمباران شیمیایی سردشت افزود: سردشت نخستین شهری است که قربانی جنگ افزارهای شیمیایی شده و باید در راستای توسعه همه جانبه آن به عنوان بزرگترین نماد صلح و قربانی تروریسم بین المللی به دنیا معرفی شود که در این زمینه اقداماتی صورت گرفته اما کافی نبوده است.

وی ادامه داد: انتظار داریم احراز جانبازی بخش دیگری از مصدومان بمباران شیمیایی صورت بگیرد چون سند مظلومیت ملت ایران به جهان هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به همجوای سردشت با اقلیم کردستان اشاره کرد و گفت: اقلیم کردستان عراق به عنوان پرمصرف ترین بازار خاورمیانه بهترین پتاسیل برای درآمدزایی و ایجاد معیشت پایدار برای مرزنشینان است و به همین خاطر درخواست اعطای مجوز منطقه آزاد تجاری و اقتصادی برای شهرهای سردشت و پیرانشهر یکی از اولویت های ماست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه های مواصلاتی سردشت جاده مرگ هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..