تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت آب و هوا در پایان تعطیلات

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در برخی شهرهای سه استان خبر داد.

به گزارششمانیوز: فریبا گودرزی، با اشاره به آخرین وضعیت جوی کشور، گفت: امروز برای استان های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، سیستان وبلوچستان، کرمان و یزد وزش باد شدید و گرد و غبار پیش بینی می شود. این وضعیت تا روز شنبه در این استان ها ادامه دارد.

وی ادامه داد: در زابل به علت وزش شدید باد، گرد و غبار و کاهش دید رخ می دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از امروز گرما در نوار شمالی کشور، کم خواهد شد گفت: طی امروز و فردا در شهرهای استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده خواهیم بود.

گودرزی از مواج بودن خلیج فارس و دریای عمان خبر داد و در مورد هوای تهران گفت: هوای تهران امروز و فردا صاف است و در برخی ساعات با وزش باد، همراه می شود. امروز پایتخت در گرمترین ساعات به ۳۹ درجه بالای صفر می رسد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت آب و هوا در پایان تعطیلات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..