تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان مسابقات جام رمضان حوزه بسیج خاتم الانبیا درشیروان

ساعت: 12:11 منتشر شده در مورخ: 1396/04/08 شناسه خبر: 1137928

مسابقات فوتسال جام رمضان با معرفی تیم های برتر در شیروان با شناخت تیم های برتر پایان یافت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان  به همت تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص)شهرستان شیروان مسابقات فوتسال به مناسبات ماه مبارک رمضان تحت عنوان جام رمضان ویژه بسیجیان و اعضای حلقه های تربیتی صالحین در محل سالن صالحین حوزه برگزار گردید.

شایان ذکر است 12تیم در این  دوره از مسابقات حضور داشتند که نتیجه نهایی تیم ها بدین شرح می باشد:

تیم  پایگاه سید الشهدا مقام اول و برتر این مسابقات را از آن خود کرد

تیم شهید چمران از مسجد امام حسن مجتبی (ع)  مقام دوم را کسب کرد و  تیم مسجد امام حسین (ع) مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب نمودند

رسول نکوئیان جانشین فرماندهی سپاه شیروان در حاشیه اختتامیه این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه این مسابقات با هدف بزرگداشت ماه مبارک رمضان و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم برگزار شد افزود: ترویج ورزش همگانی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین بسیجیان و فرهنگ سازی توجه به ورزش در اقشار مختلف از اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقات با همکاری بسیج مساجد و محلات و با همکاری و همراهی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) برگزار گردید.

 لازم به ذکر است در پایان به تیم های برتر با اهداء لوح یاد بود ، کاپ قهرمانی و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان مسابقات جام رمضان حوزه بسیج خاتم الانبیا درشیروان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..