تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۱۴۰ درصدی قاچاق کالا در خراسان شمالی

ساعت: 12:11 منتشر شده در مورخ: 1396/04/08 شناسه خبر: 1137898

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از افزایش ۱۴۰ درصدی قاچاق کالا و ارز در استان طی سال گذشته نسبت به مدت مشابه خبرداد و خواستار فرهنگ سازی در زمینه پرهیز از خرید کالاهای قاچاق شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از عصراترک، سید جواد سید موسوی، مدیرکل تعزیزات حکومتی خراسان شمالی در رابطه با قاچاق کال و ارز گفت: حدود 95 درصد پرونده های قاچاق کالا و ارز در سازمان تعزیزات حکومتی رسیدگی می شود.

وی افزود: دراستان خراسان شمالی هم قریب 99 درصد پرونده های تشکیل شده حوزه قاچاق کالا و ارز در تعزیزات حکومتی استان رسیدگی می شود.

سید موسوی وظیفه اصلی دراین خصوص را مقابله با قاچاق کالا وارز اعلام کرد  تا زمینه خوبی برای تولید واشتغال در استان و کشور فراهم شود.

وی خراسان شمالی را بدلیل هم مرز بودن به کشور ترکمنستان استانی مرزی دانست واظهار داشت:ولی این استان ، با این وجود مبادلات تجاری درآن رونق ندارد و فقط استان مصرف کننده کالاهای قاچاق است.

موسوی از افزایش 140 درصدی قاچاق کالا و ارز در استان طی سال گذشته خبرداد که نیازمند فرهنگ سازی دراین زمینه است تا مصرف کنندگان از خرید کالاهای قاچاق پرهیز کنند .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان درادامه از راه اندازی  سامانه جدید  135 تعزیزات حکومتی در راستای رسیدگی به شکایات مردمی در تمام اصناف خبرداد وگفت: این سامانه در راستای تسهیل دریافت شکایت ها و گزارشات مردمی به منظور جلوگیری از پروسه طولانی مراجعین  و شفافیت در پاسخگویی مردم تهیه شده است.

وی افزود: طراحی این سامانه به صورت شبانه روزی درراستای پاسخگویی به شکایت مردمی تهیه شده است و همشهریان می توانند از طریق پیامک به شماره 3000135 یا 300095156 شکایات خود را مطرح کنند.

وی ادامه داد: ولی هم اکنون در استان خراسان شمالی به طور موقت صرفا در ساعات اداری انجام می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از 7 مجوز برای شعب اداره تعزیرات شهرستان های استان خبرداد وگفت: درشرایط فعلی درحال حاضر آشخانه ، گرمه وجاجرم شهرستان های بدون شعب اداره تعزیزات هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۱۴۰ درصدی قاچاق کالا در خراسان شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..