تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت ۲۵۰۱ رشته محل دانشگاه آزاد به دفترچه کنکور ارشد/ ۳۹۹ رشته محل دانشگاه آزاد حذف شده است

۳۹۹رشته از دانشگاه آزاد حذف شدند/افزایش شهریه با حذف رشته ها ندتریمبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگوی ویژه خبری 21 درباره حذف برخی رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اظهار کرد: با برگزاری جلسات مختلف با حضور وزیر علوم و رییس سازمان سنجش از میان ۲ هزار و ۹۰۰ کد رشته محل، مشکل تعداد  ۲هزار و  ۵۰۱ کد رشته محل به طور مسجل برطرف شده است.

وی ادامه داد: ظرفیت  ۳۹۹رشته محل به دلیل رعایت نکردن استانداردها  از لیست رشته های موجود حذف شده است. 

نوریان گفت: براساس صحبت های رئیس سازمان سنجش و بررسی های انجام شده برای این موضوع تمامی رشته محل هایی که قبل از اسفند ۹۴تایید شده اکنون بر روی سایت باقی مانده  است و امکان انتخاب رشته دارند.

وی افزود: در دانشگاه کمیته ای ویژه مامور کردیم تا رشته ها را ارزیابی کنند و تا کنون ۳۹۹رشته که استاندارد کافی نداشتند از لیست رشته ها حذف شده اند.

نوریان تصریح کرد: حذف ۲هزار و ۹۰۰ رشته از دانشگاه آزاد تقریبا یک سوم رشته های دانشگاه آزاد است.

سرپرست دانشگاه آزاد با بیان اینکه این دانشگاه بزرگترین دانشگاه حضوری دنیا است، گفت: دانشگاه  آزاد خود را نماینده یک میلیون و ۶۰۰هزار دانشجو  می داند و سعی می کنیم تا در فضایی آرام دانشجویان و اساتید در فضایی آرام مطالبات رهبری را برآورده کنند.

وی یادآور شد: برنامه مختلف دیگری برای کیفیت بخشی به فعالیت ها نظیر شرکت های دانش بنیان، برنامه های پژوهشی و مواردی دیگر از این قبیل در دستور کار است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت ۲۵۰۱ رشته محل دانشگاه آزاد به دفترچه کنکور ارشد/ ۳۹۹ رشته محل دانشگاه آزاد حذف شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..