تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توافق تیم مطرح اروپایی با آقای گل/ شانس کم آسیایی ها برای تصاحب مهدی طارمی

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی كه باشگاه پرسپوليس موافقت خود را با انتقال طارمی مشروط به پرداخت حق فسخ يك ميليون يورويی اعلام كرده ، فاضلی مدیر برنامه طارمی به دنبال انجام انتقال او به اروپا است.

طارمی از كشورهايی مانند چين و قطر پيشنهاداتی دارد كه مبلغ درخواستی پرسپوليس را پرداخت می كنند اما وی تمايلی به رفتن به اين كشورها را ندارد.


هدف مدير برنامه طارمی  عقد قرارداد يكساله يا مشروط با داشتن حق فسخ پس از يكسال است تا وی در سال قبل از جام جهانی ضمن آشنايی نسبت به شرايط فوتبال حرفه ای اروپا بتواند پس از جام جهانی ترنسفر بهتری را تجربه كند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به طارمی بیان کردند که وضعیت ماندن یا جدایی اش از این تیم را تا قبل از اردوی اوکراین مشخص کند تا آنها در صورت قطعی شدن جدایی طارمی به دنبال انتخاب جایگزین برای این بازیکن باشند. 

گزینه اصلی انتقال طارمی به اروپا تیم نهای المپیاکوس و پائوک سالونیکا است البته مهدی از تیم های دیگر نیز پیشنهاد دارد اما گفته می شود وی مذاکرات نهایی را با تیم یونانی انجام داده است و به دنبال اخذ مجوز کار و سفر برای عقد قرارداد است.

شایعات پیرامون انتقال مهدی طارمی به اروپا زیاد است و در تازه ترین آنها می توان از یک گزینه جدی و مطرح نام برد باشگاهی بزرگ که شاید بهترین انتقال را در سال های اخیر رقم بزند.

مهدی طارمی در روز های اخیر پیشنهادات آسیایی زیادی داشته است و چین و قطر سر آمد آنها بود که البتعه در اهداف اقای گل فقط اروپا است که جایگاه ویژه ای دارد.

انتهای پیام/ 

آخرین وضعیت جدایی طارمی از پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توافق تیم مطرح اروپایی با آقای گل/ شانس کم آسیایی ها برای تصاحب مهدی طارمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..