تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرانترین بازیکنان فوتبال در نقل و انتقالات تابستانی امسال + تصاویر

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نقل و انقالات تابستانی فوتبال در جهان به روزهای داغ و هیجان انگیز نزدیک می شود  . بازیکنان بزرگی که هر روز به باشگاهی دیگر لینک می شوند و رقم های کلان برای جا به جایی آنها پرداخت می شود. اگرچه هنوز فرصت زیادی تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده اما تا همین جای کار نیز بازیکنان بزرگ و مبالغ کلانی برای جابجایی ها پرداخت شده است که گرانترین نقل و انتقالات انجام شده در تابستان امسال را بررسی می کنیم.

1-برناردو سیلوا ( 50 میلیون یورو) از موناکو به منچسترسیتی

منچسترسیتی در نقل و انتقالات امسال خیلی زود توانست انتقال هافبک پرتغالی موناکو به تیمش را با مبلغی هنگفت قطعی کند تا نشان دهد فصلی پرخرج در انتظار پپ و تیمش است.

گرانترین بازیکنان در نقل و انتقالات تابستانی امسال

2-محمد صلاح(42 میلیون یورو) از رم به لیورپول

بازیکن مصری تیم رم با مبلغی خوب به جمع سرخ پوشان آنفیلد پیوست تا نخستین خرید بزرگ کلوپ در این فصل نقل و انتقالات باشد. این هافبک - مهاجم مصری 25 سال سن دارد و فصلی درخشان را در تیم رم سپری کرد.

گرانترین بازیکنان در نقل و انتقالات تابستانی امسال

3-کورنتین تولیسو( 41.5 میلیون یورو ) از لیون به بایرن مونیخ

سومین فرانسوی ترکیب بایرن مونیخ پس از فرانک ریبری و کینگزلی کومان ، ستاره جوان تیم لیون خواهد بود.این هافبک 22 ساله که فصل گذشته آمار ۱۴ گل و ۷ پاس گل را از خود به جا گذاشته، یکی از بهترین استعدادهای قاره اروپا در فصل اخیر محسوب می شود.

گرانترین بازیکنان در نقل و انتقالات تابستانی امسال

4-ادرسون( 40 میلیون یورو) از بنفیکا به منچسترسیتی

ادرسون دروازه بان برزیلی بنفیکا با قراردادی 5 ساله به ارزش 40 میلیون یورو یا 34.89 میلیون پوند به منچستر سیتی پیوست.اگر این انتقال را به یورو حساب کنیم  او دومین دروازه بان گرانقیمت تاریخ پس از جیان لوئیجی بوفون که در سال 2001 با مبلغ 53 میلیون یورو به یوونتوس پیوست تبدیل می شود. اما اگر مبلغ انتقال را به پوند حساب کنیم این دروازه بان برزیلی گرانترین دروازه جهان است.

گرانترین بازیکنان در نقل و انتقالات تابستانی امسال

5-آندره سیلوا( 38 میلیون یورو ) از پورتو به میلان

ستاره 21 ساله و آینده دار تیم ملی پرتغال با انتقال به میلان به دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ این باشگاه پس از روی کاستای پرتغالی و گرانترین بازیکن این تیم در 16 سال اخیر تبدیل شد.

گرانترین بازیکنان در نقل و انتقالات تابستانی امسال

6-ویکتور لیندلوف( 35 میلیون یورو) از بنفیکا به منچستریونایتد

مدافع 22 ساله سوئدی پس از یک سال لینک شدن مداوم به منچستریونایتد، به اولین خرید این باشگاه برای فصل جدید تبدیل شد .

گرانترین بازیکنان در نقل و انتقالات تابستانی امسال

شایعات نقل و انتقالاتی دیگر و احتماال شکسته شدن رکورد نقل و انتقالات امسال

این شش بازیکن تا به این لحظه از نقل و انتقالات اروپا ، بازیکنانی هستند که بالای 30 میلیون یورو برای به خدمت گرفتنشان پرداخت شده است و قطعا در روزهای آینده بازیکنان دیگری نیز به این جمع اضافه خواهند شد.

یوونتوس با مبلغ 50 میلیون یورو برای خرید برناردسکی از فیورنتینا اقدام کرده است و 40 میلیون هم در صورت رضایت بایرن مونیخ برای داگلاس کاستا می پردازد که اگر صورت بگیرد این دو بازیکن هم در جمع گرانترین ها جای خواهند گرفت.

به نظر می رسد انتقال 70 میلیون یورویی ساندرو از یوونتوس به چلسی  مراحل پایانی اش را سپری می کند و دو باشگاه بر سر انتقال مدافع چپ تیم ملی برزیل با یکدیگر توافق کرده اند. این انتقال ساندرو را به گرانترین مدافع تاریخ فوتبال و تا به این لحظه گرانترین بازیکن جابجا شده در نقل و انتقالات تابستانی امسال  تبدیل می کند.

بایرن مونیخ نیز به دنبال جذب الکسیس سانچز از آرسنال یا کاراسکو از اتلتیکو مادرید است که اگر هر کدام از این دو انتقال صورت بگیرد  ممکن است رکورد نقل و انتقالات امسال شکست شود.

گرانترین بازیکنان در نقل و انتقالات تابستانی امسال

منچستریونایتد هم به دنبال جذب موراتا یا هری کین است که اگر موفق به جذب هر کدام شود ، باید رکورد نقل و انتقالات امسال را نیز به مانند سال گذشته از آن خودش کند.میلان ایتالیا هم اگر موفق به خرید خامس رودریگز ار ئال مادرید شود باید رکورد نقل و انتقالات باشگاه را پس از 16 سال بشکند. (گرانترین بازیکن تاریخ میلان همچنان روی کاستا اسن که در سال 2001 با مبلغ 41 میلیون یورو به این تیم آمد.) رئال مادرید نیز ممکن است برای خرید امباپه ستاره جوان موناکو رکورد نقل و انتقالات دنیا را جابجاکند و دوباره در دست خودش بگیرد.

برای قطعی شدن این شایعات نقل و انتقالاتی و البته شایعات دیگر طرفداران فوتبال باید تا پایان نقل و انتقالات امسال منتظر باشند .هر لحظه امکان یک خرید بزرگ از سوی باشگاهی می رود و حتی ممکن است امسال نیز مانند سال گذشته رکورد نقل و انتقالات فوتبال جهان شکسته شود.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرانترین بازیکنان فوتبال در نقل و انتقالات تابستانی امسال + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..