تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«هشت میلی‌متر از انقلاب» منتشر شد

خاطرات شفاهی علی میرقطبی با عنوان «هشت میلی‌متر از انقلاب» منتشر شدبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی؛ کتاب «هشت میلی‌متر از انقلاب» خاطرات شفاهی علی میرقطبی از مستند «انقلاب در سبزوار» توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تولید و از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.

این کتاب  از نحوه‌ ساخت مستند «انقلاب در سبزوار» که  با دوربین هشت میلی‌متری از تمامی اتفاقات راهپیمایی مردم سبزوار علیه رژیم پهلوی فیلم گرفته شده است، می‌پردازد.

علی میرقطبی در این مستند تظاهرات مردم، سفر علما به اسفراین و ششتمد و شهادت مردم در روزهای نهم و دوازدهم محرم 57 را به تصویر کشیده و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فیلم را تدوین می‌کند.

کتاب «هشت میلی‌متر از انقلاب» روایتی از رویدادهای تاثیرگذار تاریخی سبزوار در ماه‌های منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی است و در این اثر روند فیلم‌سازی مستند در بحرانی‌ترین روزهای شرایط کشور در سال 57 در قالب خاطرات علی میرقطبی مرور شده است.

«هشت میلی‌متر از انقلاب» اولین کتاب از سری کتاب‌های واحد تاریخ شفاهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی سبزوار، حاصل 20 ساعت گفتگو با علی میرقطبی است که از سال 89 آغاز شده و مصاحبه، تحقیق و تدوین این کتاب را محمد اصغرزاده بر عهده داشته است.

چاپ اول این کتاب در 130 صفحه، در بهار 96 از سوی دفتر نشر معارف چاپ و همراه با نسخه DVD مستند «انقلاب در سبزوار» به قیمت 5 هزار تومان عرضه شده است.

کتاب «هشت میلی‌متر از انقلاب» 14 تیرماه همزمان با روز قلم، با حضور علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر در سبزوار رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««هشت میلی‌متر از انقلاب» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..