تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه گوشی جدید نوکیا شبیه ۳۳۱۰ / عکس

فناوری اطلاعات > سخت افزار - نوکیا یک گوشی فیچری شبیه 3310 را راهی بازار می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، عکس‌های منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهد یک گوشی فیچری برای کاربران عادی طراحی شده و مشابه 3310 جدید است که اخیرا راهی بازار شد.

منتها این گوشی نه دو سیم کارته است و نه شبکه نسل 3 را پشتیبانی می‌کند.

نام رسمی مشخص نیست اما نام فنی به ثبت رسیده در رگلاتور چینی TA-1017 است که خیلی ساده تر از 3310 جدید است چرا که دوربین عقب حتی فلش ال ای دی هم ندارد و اسپیکری جایگزین آن در عقب گوشی شده است. همچنین بهینه ساز نرم افزاری S30+ UI روی آن نصب شده است.

کمپانی چینی HMD مالک فعلی برند نوکیا قول داده است تا پایان 2017 بیش از 9 گوشی راهی بازار کند و هنوز معلوم نیست این گوشی چه زمانی و با چه قیمتی راهی بازار مصرف خواهد شد.

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه گوشی جدید نوکیا شبیه ۳۳۱۰ / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..