تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نسترن‌های وحشی» بیانگر فرهنگ و هویت ایرانی است

رهبر قنبری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نسترن‌های وحشی بیانگر فرهنگ و هویت ایرانی استرهبر قنبری فیلمساز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فیلم «نسترن‌های وحشی» اظهار داشت: نسترن‌های وحشی آماده نمایش است و اولین اکران آن در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان خواهد بود، من دوست دارم که از این فیلم استقبال شود اما نمی‌توانم کسی را وادار کنم، که به تماشای فیلم من برود.

وی در خصوص ویژگی‌های نسترن‌های وحشی گفت: این فیلم اصل و هویت فرهنگ ایرانی را بیان می‌کند و یک انگیزه شخصی باعث شد که به سمت ساختن این قصه بروم چرا که دلم به حال موقعیت آموزشی روستاییان می‌سوخت.

قنبری در خصوص اکران این اثر سینمایی گفت: برای اکران عمومی فیلم «نسترن‌های وحشی» تلاش خواهم کرد و تمایل دارم که مرداد یا شهریور ماه اکران بگیرد.

قنبری درباره پروانه نمایش فیلم اظهار داشت: برای فیلم پروانه نمایش موقت صادر شده است و بعد از آن برای اخذ پروانه نمایش اصلی اقدام خواهم کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نسترن‌های وحشی» بیانگر فرهنگ و هویت ایرانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..