تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با سلطان شیمیایی داعش آشنا شوید +عکس

بازجویی از سلطان شیمیایی داعش آغاز شدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،جهت انتقال فردی به نام زیاد الزوبعی مشهور به سلطان شیمیایی داعش از دستگاه اطلاعاتی لبنان به عراق، بعد از مذاکرات فراوان، جلسات بازجویی از این شخص آغاز شد.

فعالیت در رژیم صدام

پس از سال 2003 الزوبعی که یک مهندس شیمی از افسران رژیم صدام بود، به گروه های مسلح پیوست و به سلطان شیمیایی داعش ملقب گشت و ابو عبدالله العزاوی نیز نام دیگری بود که وی با آن شناخته شده بود .

در سال 2016 دستگاه اطلاعاتی عراق پس از آگاهی از ورود این تروریست به طور غیر قانونی به لبنان، شروع به هشدار دادن درباره میزان خطر الزوبعی کرد و درخواست داد تا او را به بغداد تحویل دهند.

 بازجویی از سلطان شیمیایی داعش آغاز شد

انتهای پیام/

بازجویی از سلطان شیمیایی داعش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با سلطان شیمیایی داعش آشنا شوید +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..