تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آکادمی اسکار اعضای جدید را دعوت کرد

آکادمی اسکار دیروز چهارشنبه فهرستی از اسامی دعوت شدگان به آکادمی برای سال جدید را منتشر کرد که متشکل از نام ۷۷۴ نفر است.

در حالی که در این فهرست شمار زنان و رنگین‌پوستان به مراتب بیش از سال‌های پیش است، آکادمی تلاش کرده تا با انتقادی که از سفید بودن آن می شود، پاسخ مثبت بدهد.

این امر در عین حال موجب بالا رفتن شمار اعضای مدعو شده است و در حالی که سال پیش با دعوت از ۶۸۳ تن رکوردی در این زمینه گذاشته شده بود، امسال این رقم بسیار بیشتر از سال قبل نیز شده است.

البته این امر با انتقاد هم روبه روشده و از جمله نویسنده هالیوود ریپورتر دعوت از بازیگرانی چون گل گدوت را که تنها با بازی در فیلم «زن شگفت‌انگیز» در باکس آفیس درخشید، یا دونالد گلاور را که تنها در فیلم «آتلانتا» حضوری قابل توجه داشته و یا آلدیس هوج بازیگر فیلم «زیر زمین» را غیرمنطقی خوانده است.

رخشان بنی‌اعتماد و بهمن قبادی سینماگران ایرانی از جمله دعوت شدگان اسکار از سوی شاخه نویسندگان و لیلا حاتمی و گلشیفته فراهانی بازیگران ایرانی، محمد رسول‌اف نویسنده و کارگردان، هایده صفی‌یاری تدوین‌گر، محمدرضا دلپاک صدابردار و صداگذار و هنگامه پناهی تهیه‌کننده، دیگرسینماگران ایرانی هستند که در فهرست دعوت شدگان آکادمی جای دارند. نازنین بنیادی بازیگر آمریکایی-بریتانیاییِ متولد ایران نیز در این فهرست جای دارد.

سال پیش عباس کیارستمی در این فهرست جای داشت.

آیشواریا رای، آمیتا باچان، مونیکا بلوچی، عرفان خان، سلمان خان، رامی ملک، سینا میلر، ویگو مورتنسن، کریس پرت و شایلین وودلی دیگر دعوت شدگان به آکادمی هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آکادمی اسکار اعضای جدید را دعوت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..