تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر دیده نشده از آیت الله بهشتی لحظاتی پس از شهادت

تصاویر لحظاتی بعد از شهادت آیت الله بهشتیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله دكتر سید محمد حسینی بهشتی متولد 2 آبان 1307 علاوه بر اینکه مرد علم و بیان و قلم بود با حضور در میدان مبارزه نیز مردانه می جنگید.

سرانجام آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی (ره) در روز 7 تیر 1360 بر اثر انفجار یک بمب نیرومند در مقر حزب جمهوری اسلامی در تهران به شهادت رسيدند.

به همین مناسبت تصویری متأثر کننده از پیکر شهید بهشتی لحظاتی بعد از شهادت در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه می بینید.

 تصاویر لحظاتی بعد از شهادت آیت الله بهشتی

تصاویر لحظاتی بعد از شهادت آیت الله بهشتی

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر دیده نشده از آیت الله بهشتی لحظاتی پس از شهادت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..