تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رندرهای جدیدی از گلکسی نوت 8 منتشر شد

رندرهای جدیدی از گلکسی نوت 8 منتشر شد

گاهی رندرهایی از محصولات معرفی نشده منتشر می شوند که همگی آرزو می کنیم ای کاش صحت نداشته باشند. این مورد در خصوص آخرین رندرهایی که افشاگر معروف OnLeaks@ از گلکسی نوت 8 منتشر کرده نیز صحت دارد.


این رندرها شامل یک ویدیو و تصاویری از این اسمارت فون است که از همان سبک معروف رندرهای سه بعدی OnLeaks@ برخوردارند که بر اساس طرح های CAD کارخانه تنظیم شده اند، و بنابراین احتمالا با محصول نهایی شباهت زیادی داشته باشند.


نکته قابل توجه این است که طراحی که در این رندرها دیده می شود بهیچوجه قابل توجه نیست. در این تصاویر اسمارت فونی با ضخامتی قابل توجه را می بینیم که از هیچیک از ویژگی های گلکسی اس 8 برخوردار نیست و در عوض با طراحی کاملا مستطیلی شکل روبرو هستیم.


بدترین قسمت در این تصاویر پنل پشتی است. ترکیب دوربین دوال در این رندرها موجود است، اما اسکنر اثرانگشت همچنان به همراه فلش LED در سمت راست آن قرار دارد. بر اساس شایعات نمایشگر این محصول 6.3 اینچی است و بنابراین باید دید اسکنر اثرانگشت از نظر ارگونومیکی چه عملکردی دارد. کاربران گلکسی اس 8 پلاس که از نمایشگری 6.2 اینچی برخوردار است از محل قرارگیری اسکنر ابراز شکایت می کنند.


علاوه بر تمام اینها، دوربین و اسکنر اثرانگشت برجستگی قابل توجهی نسبت به سطح پنل پشتی دارد که ظاهری نه چندان زیبا به این اسمارت فون می دهد.


اما در هر حال باید امیدوار باشیم که این رندرها بر اساس یک نمونه اولیه ابتدایی طراحی شده باشند و به طراحی نهایی این گوشی ارتباطی ندارند.

گلکسی نوت 8 گلکسی نوت 8 گلکسی نوت 8 گلکسی نوت 8 گلکسی نوت 8 گلکسی نوت 8 گلکسی نوت 8 گلکسی نوت 8 گلکسی نوت 8 گلکسی نوت 8 گلکسی نوت 8 گلکسی نوت 8 گلکسی نوت 8
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رندرهای جدیدی از گلکسی نوت 8 منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..