تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




411 مدرسه آماده میزبانی از مسافران تابستانی در خراسان رضوی

411 مدرسه آماده میزبانی از مسافران تابستانی در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،غلامرضا نجاتی مهر گفت: این تعداد مدرسه با چهار هزار کلاس در سطح خراسان رضوی برای اسکان مسافران فرهنگی و آزاد آماده سازی شده اند که از این تعداد 351 مدرسه با سه هزار و 362 کلاس در مشهد دایر است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز همانند قبل 47 ستاد اسکان در سطح استان فعال است، افزود: تابستان امسال مدارس آماده سازی شده در مقایسه با پارسال نزدیک به 10 درصد افزایش دارد.

دبیر ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه پذیرش و اسکان تابستانی فرهنگیان در مدارس سطح این استان از 25 خرداد امسال آغاز شده است، گفت: اقامت مسافران تا پایان دهه دوم شهریور ادامه دارد.

وی افزود: از 25 خرداد تا هفتم تیر تعداد پنج هزار و 596 خانوار با 20 هزار و 125 نفر جمعیت در مدارس استان اقامت کرده اند.

انتهای پیام// م.م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «411 مدرسه آماده میزبانی از مسافران تابستانی در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..