تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیران کلاله، پیشقدم در ساخت مرکز جامع سلامت

خیران کلاله، پیشقدم در ساخت مرکز جامع سلامت به گزارش گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛  در این مراسم که با حضور نماینده مردم در مجلس ، فرماندار، مسولین شهری و خیرین سلامت برگزار شد کلنگ احداث مرکز جامع سلامت شهری شماره ۲ به زمین زده شد.

دکتر مهیار کلوی رئیس شبکه بهداشت و درمان کلاله اعلام کرد: این ساختمان در دو طبقه با زیربنای ۸۵۰ متر مربع و در زمین اهدایی خیر نیکوکار حاج یحیی روحی به مساحت 600متر مربع ساخته می شود.

وی افزود : مرکز جامع سلامت با هزینه یک میلیارد و 260 میلیون تومان بصورت مشارکتی توسط دانشگاه علوم پزشکی و خیرین سلامت شهرستان کلاله ساخته می شود.

انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیران کلاله، پیشقدم در ساخت مرکز جامع سلامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..