تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص ۴میلیون تن قیر رایگان برای راه های روستایی و معابر داخل شهر

اختصاص ۴میلیون تن قیر رایگان برای راه های روستایی و معابر داخل شهر

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،محمد فیضی نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از عملیات روکش آسفالت راه دورسونخواجه نیر افزود : 4 میلیون تن قیررایگان برای راه های روستایی و معابر داخل شهر کشور اختصاص یافته است.
وی گفت: 4 میلیون تن قیر رایگان به ارزش 3 هزار میلیارد تومان برای احداث آسفالت راه های روستایی و معابر داخل شهر کشور اختصاص یافته که در بودجه امسال مصوب شده است و با انجام آن تحول عظیمی در بخش آسفالت ریزی در کشور شاهد خواهیم شد.
نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از مدیران ذیربط استانی خواست تا در خصوص تحقق و جذب قیر رایگان مورد نیاز استان اردبیل تلاش کنند.
فیضی به اجرای عملیات روکش آسفالت محور ارتباطی دورسونخواجه هم اشاره کردو گفت: طول پروژه 15 کیلومتر می باشد که تا شهرک تخصصی آب نیر ادامه خواهد داشت و اکنون 5 کیلومتر از مسیر درحال روکش آسفالت است .
وی افزود: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر یک میلیاردو 500 میلیون تومان اختصاص یافته است.
وی درادامه گفت: راه ارتباطی دورسونخواجه از راه روستایی به راه فرعی به اصلی درجه 2 تبدیل خواهد می شود.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص ۴میلیون تن قیر رایگان برای راه های روستایی و معابر داخل شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..