تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ ناسا به ویدیوی اخیر از گروه هکرها و ادعا پیرامون کشف حیات فرازمینی توسط ناسا

در هفته‌ی گذشته ویدیویی از گروه Anonymous  منتشر شد که در آن ادعا شده است که ناسا در شرف انتشار گزارشی مبنی بر کشف حیات فرازمینی است و در ادامه ناسا به این ادعا پاسخ داده است.

آیا ما در جهان هستی تنهاییم؟ شاید نه. آیا مدرکی برای حضور بیگانگان وجود دارد؟ قطعاً نه.

حداقل تاکنون مدرکی پیدا نشده است.

مقاله‌ مرتبط:

این پاسخ ناسا به ویدیو منتشرشده توسط گروه هکری Anonymous  است. این گروه با انتشار ویدیویی مدعی شده‌اند که این سازمان آمریکایی در شرف انتشار خبر کشف حیات فرازمینی است. توماس زورباچِن، معاون مدیریت مأموریت علمی ناسا، که در ویدیو منتشرشده نقل‌قول‌های بسیاری از سخنان او شده بود، در روز دوشنبه، ۲۶  ژوئن ۲۰۱۷، در صفحه‌ی توییتری خود طی پیامی بیان کرد که ناسا هنوز به این کشف که بزرگ‌ترین کشف فضایی تمام تاریخ خواهد بود، دست نیافته است.

برخلاف بعضی گزارش‌ها، هیچ اطلاعیه‌ای از طرف ناسا در مورد کشف حیات فرازمینی وجود ندارد.

آیا ما در جهان هستی تنهاییم؟ ما هنوز شناختی درباره‌ی این موضوع نداریم. ما مأموریت‌های در حال پیشرفتی برای کمک به پاسخ به این سؤال بنیادین، در حال اجرا داریم.

 اما زورباچِن در پیام خود در مورد شانس کشف حیات بیگانگان در آينده صحبتی به میان نمی‌آورد؛ امری که ناسا فعالانه در حال کار روی آن است. ناسا در سال ۲۰۱۸، تلسکوپ فضایی جیمز وب را پرتاب خواهد کرد که این تلسکوپ قادر خواهد بود فرآیندهای بیولوژیکی نظیر آب، گازها و هر اثر شیمیایی دیگر را شناسایی کند؛ این قدمی برای کشف حیات در سیارات دیگر است.

در ویدیو منتشرشده، گروه Anonymous  این گفته‌ی زورباچِن در کمیته‌ی علمی را نقل کرده بود که سازمان ناسا در شرف ایجاد یکی از عمیق‌ترین و بی‌سابقه‌ترین اکتشافات در کل تاریخ است. اما  زورباچِن در همان جلسه این را نیز افزود:

حال‌آنکه ما تا به اینجا به‌طورقطع هنوز موفق به کشف نشانه‌های حیات در مکان دیگری نشده‌ایم و جستجوی ما برای کشف حیات فرازمینی با پیشرفت‌های چشمگیری همراه بوده است و تمرکز مأموریت‌های جدید ناسا بیشتر بر موضوع اخترفیزیک است.

بنابراین ناسا و دیگر نوابغ دنیا نظیر استفان هاوکینگ، همچنان امیدوار به کشف حیات در سیارات دیگر هستند ولی ناسا تاکنون به این امر دست نیافته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ ناسا به ویدیوی اخیر از گروه هکرها و ادعا پیرامون کشف حیات فرازمینی توسط ناسا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..