تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مذاکره کورتوا با رئال مادرید تایید شد

مذاکره کورتوا با رئال مادرید تایید شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در شرایطی که تلاش های چلسی برای تمدید قرارداد تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی خود به بن بست خورده است، مدیر برنامه های این گلر فاش کرد که ملاقات هایی را با مسئولان باشگاه رئال مادرید داشته و نام کورتوا در مذاکرات با قهرمان اروپا مطرح شده است.

دروازه بان تیم ملی بلژیک خود را به عنوان گلر اصلی در استمفورد بریج مطرح کرده و در سه فصلی که در چلسی بوده دو بار به همراه این تیم فاتح لیگ برتر شده است.

با این حال گفته می شود، کورتوا که در سالهای 2011 تا 2014 به طورقرضی در اتلتیکو مادرید بود، قصد بازگشت به پایتخت اسپانیا و بازی در رئال مادرید را دارد.

به نوشته گل قرارداد جدید بین کورتوا و چلسی به دلیل بالا بودن دستمزد درخواستی این بازیکن به بن بست خورده است، کورتوا می خواهد درآمد فعلی اش دو برابر شود و به 100هزار پوند افزایش یابد.

هرچند کورتوا مایل است با چلسی به توافق برسد، کریستوف هنروتای، مدیر برنامه های این دروازه بان می گوید، با سران رئال مادرید درباره وضعیت موکلش، مذاکره کرده است.
او به خبرنگاران گفت:" البته تیبو مورد توجه باشگاه های بزرگ از جمله قهرمان اخیر لیگ قهرمانان، قرار دارد.

او بازیکنی است که می تواند کمک کند تا در دیدارهای تان به پیروزی برسید و قهرمان شوید. من دائما با مدیران رئال ملاقات دارم و درباره تیبو هم صحبت شده است. وظیفه من این است که او را در جریان اوضاع قرار بدهم."

رئالی ها به دنبال به خدمت گرفتن دروازه بان جدید هستند تا رقیب کیلور ناواس در این تیم شود،آنها کورتوا، داوید دخه آ و جانلوئیجی دوناروما را به عنوان سه گزینه مدنظر دارند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مذاکره کورتوا با رئال مادرید تایید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..