تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید فیلم مشترک ایران و ترکیه کلید خورد

فیلمبرداری «تنها امید است که می‌ماند» به کارگردانی محمدعلی ارسلان با ترکیبی از عوامل ایرانی و ترکیه‌ای آغاز شد.

به گزارش قدس آنلاین، فیلمبرداری فیلم داستانی «تنها امید است که می‌ماند» به کارگردانی محمد علی ارسلان و تهیه‌کنندگی شرکت فیلم‌سازی جِوهَر فیلم چیلیک آغاز شد.

فیلمنامه این فیلم که محوریت آن یک تراژدی خانوادگی است و تا حدودی به ساختار اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ترکیه پرداخته، توسط رضا کراچ و بر اساس داستانی از محمود جِوهَر نوشته شده است.

علاوه بر زمینه نوستالژیک و گرد هم آمدن بازیگران با تجربه و نسل جوان ترکیه در کنار هم، فیلمبرداری این فیلم با حضور یکی از کارگردانان نام آشنای سینمای ایران، شاهرخ بحرالعلومی به عنوان مشاور کارگردان، الناز فرزادمهر مشاور هنری طراحی صحنه و لباس و یکی از صدابرداران سینمای اروپا به نام کنستانتین کیتو کلید خورده است.

نقش‌های اصلی این فیلم‌ بر عهده محمود جوهر، پریهان ساواش و اجم بالتاچی است و یکی از بازیگران مشهور ایرانی، نازنین کریمی نیز در این فیلم‌ ایفای نقش کرده است.

آجلیا الماس، یاوز پکدیکر، آتیلای اولوشیک، احمد گورلِیِن، گُزده اوچان، سلین سویترک، ملیسا آلاُز، دلربا بالبونار، اوزکان اینجه، اونات ارکان و نیسا اونباشی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم داستانی، به جز ترکیه در کشورهای دیگر مانند آمریکای شمالی نیز مخاطبانی را به خود اختصاص خواهد داد. پخش این فیلم در این کشورها بر عهده پرشیا فیلم کانادا خواهد بود.

کمپانی سازنده این فیلم تاریخ اکران و پخش آن را هنوز اعلام نکرده است.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید فیلم مشترک ایران و ترکیه کلید خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..