تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرگذشت یک تفکر موفق؛ به مناسبت 50 سالگی بخش AMG مرسدس بنز [تماشا کنید]

نیم قرن پیش در سال 1967 هانس ورنر اوفرشت (Hans-Werner Aufrecht) و ارهارد ملکر (Erhard Melcher) شرکتی را با نام AMG بنیانگذاری کردند که اکنون به زیرمجموعه پرفورمنس دایملر تبدیل شده و مسئولیت ارایه خودروهایی هیجان انگیز با نشان ستاره سه پر را بر عهده دارد.

کمپانی AMG در دورانی که ساخته های مرسدس بنز کامل به نظر می رسیدند، جرات به خرج داده و با ارتقای عملکرد آنها توانست نام خود را مطرح کند.

وقتی مدل 300 SEL AMG در مسابقات 24 ساعته Spa Francorchamps در سال 1971 به مقام دوم دست پیدا کرد، AMG برای نخستین بار در جهان نام خود را بر سر زبان ها انداخت.

از آن زمان تاکنون این کمپانی افالترباخی به آنچنان موفقیت های زیادی در زمینه موتور اسپورت و اتومبیل های خیابانی دست پیدا کرده که برشمردن همه آنها نیاز به چندین مطلب دارد.

همکاری بین مرسدس و آ ام گ به شکلی که امروزه شاهد آن هستیم، از سال 1993 و با ارایه نسخه تقویت شده C کلاس (C 63 AMG) آغاز شد. از این مدل حدود 5000 دستگاه در عرض 4 سال به فروش رسید که اگر چه چشمگیر نبود، اما موفقیت آمیز محسوب می شد.

چند سال بعد و در سال 1999 مرسدس بنز با خرید 51 درصد از سهام آ ام گ، ارتباط خود را با این شرکت بیشتر نموده و دروازه های خود را به روی متخصصین آن گشود.

شش سال بعد مرسدس با خرید 49 درصد سهم باقیمانده، AMG را در خود ادغام کرده و به مشتریان خود تضمین داد که همواره نسخه ارتقا یافته مدل های استاندارد تولید خواهد شد.

در سال 2009 نخستین خودرویی که تماما توسط آ ام گ توسعه یافته بود، معرفی شد. این اتومبیل SLS AMG نام داشت و با توجه به درهای گالوینگ، کاپوت کشیده و نمای ظاهری اشرافی توجه بسیاری را به سمت خود جلب نمود.

پنج سال بعد موفقیت آ ام گ با معرفی AMG GT (جانشین SLS AMG) دوچندان شد و این شرکت توانست به خوبی توانایی های خود را به رخ بکشد.

در حال حاضر نیز نسخه های تقویت شده محصولات مرسدس با نشان AMG ارایه می شوند که هر یک از آنها در کلاس خود جزو برترین ها به شمار می روند. داستان موفقیت AMG در عرصه رقابت های اتومبیلرانی مختلف نیز از سال 1998 کماکان ادامه دارد.

شاید در ابتدا کمتر کسی فکر می کرد آ ام گ به چنین جایگاه شکوهمندی برسد؛ کمپانی کوچکی که توسط دو مهندس بلند پرواز، مستعد و سخت کوش تاسیس شد و به واسطه تلاش های آنان توانست در نهایت اعتماد مرسدس بنز را جلب نماید، خودروسازی که همواره یا "بهترین یا هیچ" را انتخاب می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرگذشت یک تفکر موفق؛ به مناسبت 50 سالگی بخش AMG مرسدس بنز [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..