تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاده‌های شمال فردابه سمت تهران یک‌طرفه است

براساس اعلام پلیس راه راهور ناجا از فردا ظهر دو جاده شمالی و پرتردد هراز و چالوس به سمت تهران یکطرفه خواهند بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، براساس اعلام پلیس راه راهور ناجا تردد انواع خودرو در محور کندوان از ساعت 15:00 الی 24:00 فردا (پنجشنبه) از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18:00 الی 24:00 فردا پنجشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک‌طرفه خواهد بود.

این در حالی است که در محور هراز تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 17:00 الی 24:00 فردا پنجشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

در این مسیر نیز تردد خودرو از ساعت 19:00 الی 24:00 فردا پنجشنبه از آب اسک به سمت تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاده‌های شمال فردابه سمت تهران یک‌طرفه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..