تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ، هفت جایزه فستیوال کن را ربود

تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ، هفت جایزه فستیوال کن را ربود

اگر خاطرتان باشد به دلیل شایعات و اطلاعات افشای شده متعدد در خصوص گلکسی اس 8، سامسونگ نتوانست رونمایی از این محصول را آنطور که می خواست به رویدادی هیجان انگیز تبدیل کند. اما در عین حال سامسونگ ما را با چیزی که هیچکس پیش بینی نکرده بود غافلگیر کرد: ویدیوی تبلیغاتی شترمرغ. اگر این ویدیو را تا کنون مشاهده نکرده اید، در ادامه همراه با تک شات به تماشای آن بنشینید. این ویدیو واقعا تماشایی است.


در واقع این ویدیو آنقدر عالی و مبتکرانه است که موفق شده 7 جایزه را از بخش خلاقیت جشنواره بین المللی شیرهای کن از آن خود کند. این جشنواره بزرگترین رویداد در صنعت تبلیغات است. این ویدیوی تبلیغاتی سه مدال طلا در بخش جلوه های بصری، انیمیشن و کارگردانی به دست آورد. دو مدال نقره و دو برنز نیز به این ویدیو اختصاص یافتند.


تمرکز این ویدیو به جای گلکسی اس 8 بر هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ قرار دارد و شترمرغی را نشان می دهد که با استفاده از این هدست پرواز را می آموزد. در این ویدیو جمله ای نمایش داده می شود که به مفهوم "آنچه نمی توانید را انجام دهید" است، که قطعا روحیه بخش است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ، هفت جایزه فستیوال کن را ربود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..