تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۴ هزار کلاس درس نیازمند تخریب و مقاوم‌سازی

ساعت: 17:17 منتشر شده در مورخ: 1396/04/07 شناسه خبر: 1137878

شهرتی‌فر گفت: شایسته نیست روستاهایی که به تبریز ملحق شده‌اند دارای مدارس کانکسی و راه‌هایی نامناسب باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، رحیم شهرتی‌فر صبح امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان تبریز، بهسازی راه‌های روستایی مناطقی مانند باغ معروف، جاده مایان و لیقوان را ضروری دانست و اظهار داشت: با توجه به تصادفات زیادی که در این جاده‌ها رخ می‌دهد باید مساعدت‌هایی برای بهسازی این جاده‌ها صورت بگیرد، امسال بودجه‌ای برای ساماندهی روستاهایی مانند باغ معروف و کردان در نظر گرفته شده اما نیاز به اعتبارات بیشتری در این زمینه است.

وی با اشاره به این مسئله که بر اساس مطالعات اداره راه و شهرسازی درمجموع 112 میلیارد تومان برای رفع نواقص راه‌های شهری و روستایی لازم است، خاطرنشان ساخت: این مسئله نشان دهنده آن است که در طول سال‌های گذشته توجهی به راه‌ها و جاده‌های استان صورت نگرفته است.

فرماندار تبریز از واریز 15 میلیارد تومان از محل حساب‌های ارزش افزوده به حساب کل روستاها و دهیاری‌ها خبر داد و اشاره کرد: باید توجه شود که درآمدهای حاصل از ساخت وسازهایی که در حریم شهر صورت می‌گیرد و به خزانه واریز می‌شود مدیریت و به روستاهای همجوار شهر تبریز برای به سازی و نوسازی مناطق بازگردد که متاسفانه در سال‌های گذشته این اتفاق کمتر رخ داده است.

وی 2 هزار و 288 کلاس درس در تبریز را نیازمند مقاوم سازی و همچنین 2 هزار و 195 کلاس را نیازمند تخریب و بازسازی دانست و تشریح کرد: با توجه به اینکه تبریز روی خط گسل قرار دارد باید بحث نوسازی و مقاوم سازی مدارس به صورت جدی پیگیری شود و بودجه آن ازمحل‌های دیگری نیز تامین شود، شایسته شهر تبریز نیست که در روستاهایی که هم اکنون جز تبریز محسوب می‌شوند مدارسی به صورت کانکس وجود داشته باشد و این مسئله بایستی پیگیری شود.

شهرتی‌فر بودجه صدا وسیما را برای تبلیغ در راستای تبریز 2018 و فرهنگ سازی را دو برابر سال‌های گذشته برآورد کرد و گفت: برای تبریز 2018 و لزوم فرهنگسازی در میان مردم برای این میزبانی عظیم بودجه صدا و سیما نسبت به سال‌های گذشته نزدیک به دو برابر افزایش یافته است.

وی در بخشی از صحبت هایش نیاز به پیش بینی بودجه برای روستاهایی که در مسیر سیل قرار دارند و همه ساله با خسارت مواجه می‌شوند را ضروری برشمرد و افزود: همه ساله روستاهایی مانند بیرق و هربی با این مشکل روبرو هستند و سیل خسارات زیادی را به باغات و خانه‌های مردم وارد می‌کند که برای حل این مشکل باید بودجه و برنامه در نظر گرفته شود.

فرماندار تبریز در این جلسه با اشاره به بخشی از صحبت‌های، محمد حسین فرهنگی درباره برخورد با طرفداران کاندیداها و یا منقدان دولت در ادارات این موضوع را تکذیب کرد و توضیح داد: پیروز واقعی انتخابات مردم بوده‌اند و چنین چیزی در ادارات ندیده‌ایم و اگر موردی باشد حتما با آن برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۴ هزار کلاس درس نیازمند تخریب و مقاوم‌سازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..