تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیشتر سرمایه‌گذاری‌ها از محل بیت‌المال و در مرکز کشور صورت می‌گیرد/ بخشی از بودجه باید صرف مناطق محروم شود

ساعت: 17:16 منتشر شده در مورخ: 1396/04/07 شناسه خبر: 1137853

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:برای توسعه متوازن اقتصاد و اشتغال‌زایی در شهرستان‌های محروم و مرزی باید منابع حاصل از واگذاری شرکت‌های دولتی صرف سرمایه‌گذاری در مناطق محروم شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، محمد حسن‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص لزوم توسعه متوازن اقتصادی کشور اظهار داشت: باید توجه داشت در کوچک‌سازی بخش دولتی و واگذاری امور به بخش‌خصوصی شکی وجود ندارد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در روند سرمایه‌گذاری‌ها در مناطق مختلف نکات قابل تأملی وجود دارد که به واگذاری شرکت‌های دولتی ارتباط دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم اذعان داشت: سرمایه‌گذاری‌ها در زمینه ساخت کارخانجات در سال‌های گذشته بیشتر با استفاده از منابع بیت‌المال و بودجه دولتی صورت گرفته که متعلق به تمام مردم کشور است.

حسن‌نژاد افزود: با توجه به مطالب مذکور، سرمایه‌گذاری‌ها از محل بودجه بیشتر در مناطق مرکزی کشور صورت گرفته که باعث شد توسعه مناطق مختلف متوزان نباشد و به‌طور طبیعی در زمینه اشتغال‌زایی استان‌های مختلف آمار متفاوت و نامتوازنی دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز که بحث فروش و واگذاری شرکت‌های دولتی مطرح است، بیشتر منابع حاصل از این فروش صرف مناطق برخوردار می‌شود که این قابل قبول نیست و به‌طور طبیعی امکان توسعه شهرهای مرزی و محروم دشوار می‌شود.

حسن نژاد گفت: برای توسعه متوازن اقتصاد و اشتغال‌زایی در شهرستان‌های محروم و مرزی باید منابع حاصل از واگذاری شرکت‌های دولتی صرف سرمایه‌گذاری در مناطق محروم شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، افزود: باید تدابیری اتخاذ شود تا دولت در مناطق محروم و کم برخوردار سرمایه‌گذاری انجام دهد و البته در برنامه ششم توسعه به این مهم توجه شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیشتر سرمایه‌گذاری‌ها از محل بیت‌المال و در مرکز کشور صورت می‌گیرد/ بخشی از بودجه باید صرف مناطق محروم شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..