تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاکرو؛ چار چرخِ بدونِ دود و دَم!//// لطفا فیلم را در آلبوم صوت و تصویر آپلود کنید

ساعت: 19:49 منتشر شده در مورخ: 1396/04/07 شناسه خبر: 1137919

«حسن زاهدی» مخترع گرگانی وسیله نقلیه ای اختراع کرده که مانند اتومبیل از 4 چرخ بهره می برد اما سوختی مصرف نکرده و در نهایت هوایی را آلوده نمی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاسرو؛ حسن زاهدی مخترع دوست دار طبیعتی است که وسیله نقلیه ای شبیه به دوچرخه اما با 4 چرخ اختراع کرده است!

این وسیله مانند دوچرخه بدون سوخت و با رکاب زدن حرکت می کند اما با تعبیه 4 چرخ تعادلی بیشتر از دوچرخه خواهد داشت، درواقع وسیله ای بینابین دوچرخه و اتومبیل است.

با توجه به عدم سوخت فسیلی این وسیله، آلودگی هوا نیز شاهد نیستیم شاید به همین خاطر اسم این اختراع «پاکرو» گذاشته شده است چرا که پاک می راند!

«چارچرخ» نامی بود که در قدیم و زمانی که تازه اتومبیل وارد کشورمان شده بود به آن اطلاق می شد چارچرخ ها علاوه بر مزیت جابجایی و نقل و انتقال معایبی نیز داشتند که شاید بزرگترین آن آلودگی هوا بود، این چارچرخِ بدونِ دود و دَم تقدیم شما:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاکرو؛ چار چرخِ بدونِ دود و دَم!//// لطفا فیلم را در آلبوم صوت و تصویر آپلود کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..