تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شورای معتمدین بازوی دستگاه قضا/ مشارکت مردمی آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد

ساعت: 19:49 منتشر شده در مورخ: 1396/04/07 شناسه خبر: 1137871

بخشدار کمالان شهرستان علی آباد کتول با اشاره به لزوم مشارکت مردم در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: شورای مردمی معتمدین بخش کمالان در راستای کاهش مشکلات اجتماعی تشکیل شده و بازوی توانمندی دستگاه قضا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین نامه؛ سید رحمت اله میردیلمی در دیدار مدیران اجرایی با امام جمعه و مسئولین قضایی بخش کمالان شهرستان علی آباد کتول بیان کرد: قوای سه گانه در جامعه اسلامی با وجود استقلال، برای تقویت بنیه های فرهنگی و اجتماعی جامعه با یکدیگر وحدت دارند که این مهم سبب ارائه خدماتی ارزشمند به ملت شده است.

وی در ادامه با اشاره به شکل گیری شورای معتمدین در بخش کمالان اظهار کرد: همه ی ما در برابر معضلات و آسیب های اجتماعی مسئولیم و باید از توان خود و با مشارکت مردم برای رفع آن تلاش کنیم. در همین راستا شورای معتمدین بخش کمالان نیز با هدف شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی در روستاها و شهر فاضل آباد شکل گرفته و فعالیت خود را آغاز کرد.

میردیلمی اذعان کرد: ورود دستگاه قضایی برای حل و فصل بسیاری از مشکلات اجتماعی می تواند اثرگذار باشد اما شورای معتمدین بازوی توانمندی برای دستگاه قضایی است که می تواند در حل و فصل بسیاری از پرونده ها با این دستگاه همکاری کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شورای معتمدین بازوی دستگاه قضا/ مشارکت مردمی آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..