تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جدید اداره ورزش و جوانان آزادشهر معرفی شد

ساعت: 19:23 منتشر شده در مورخ: 1396/04/07 شناسه خبر: 1137915

با حضور معاون اداری و مالی اداره کل ورزش و جوانان استان؛

با حضور برزمینی معاون اداری و مالی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در فرمانداری شهرستان آزادشهر رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان را معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیترآزاد، بنا بر اعلام کانال فرمانداری آزادشهر، با حضور برزمینی معاون اداری و مالی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در فرمانداری شهرستان آزادشهر رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان را معرفی شد.

در این دیدار  غلام خداوردی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان آزادشهر معرفی شد.

خداوردی سابقه حضور در لیگ برتر و تیم ملی بسکتبال کشور و تیم شهرداری گرگان را دارد و پیش از این به عنوان معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان آق قلا و مسئول اداره ورزش و جوانان نوکنده وی همچنین ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامیان ایفای مسئولیت کرده است.

با توجه به رزومه متوسط خداوردی در پستهای مدیریتی قبلی، امیدواریم که وی تلاش بیشتری را برای ارتقاء ورزش آزادشهر داشته باشد.

از آنجا که جوانان آزادشهری اکثر ورزش دوست و ورزشکار هستند و شهرستان آزادشهر همواره چهره های شاخص ورزشی در رده های مختلف داشته،  انتظار ما این است که آقای خداوردی تلاش خود را مضاعف کرده و اطمینان داشته باشد با چند سال تلاش در آزادشهر قهرمان المپیک خواهیم داشت. 

لازم به ذکر است، هنوز مراسم تودیع رئیس قبلی و معارفه رئیس جدید بصورت رسمیانجام نشده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جدید اداره ورزش و جوانان آزادشهر معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..